شهدای هنرمند، پشتوانه معنوی هنر ایران هستند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل گفت: شهدای هنرمند، هنر والای خود را در دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های ناب اسلامی به نمایش گذاشتند و پشتوانه معنوی هنر ایران هستند.

روح اله قربانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل در حاشیه دیدار با خانواده شهدای هنرمند گفت: هنرمندان به عنوان نخبگان جامعه، در ثبت لحظات تاریخ‌ساز رزمندگان اسلام و در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت نقش بسزایی داشتند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: شهدای هنرمند، هنر والای خود را در دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های ناب اسلامی به نمایش گذاشتند و پشتوانه معنوی هنر ایران هستند.

قربانی ادامه داد: هنرمندان ما در دوران کنونی هم با ابزار هنر، انتقال ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به جوانان و نوجوانان را بر عهده دارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل تصریح کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس تلاش کردیم با همراهی جمعی از هنرمندان، رزمندگان و اعضای بنیاد شهید با حضور در منازل شهیدان اقبالی، کاسنی فروش و شعیبی از خانواده بزرگوار این شهیدان هنرمند تجلیل کنیم.

روح اله قربانی خاطر نشان کرد: شهیدان اقبالی، کاسنی فروش و شعیبی از جمله هنرمندانی بودند که در رشته هنرهای نمایشی فعال بودند و دوران دفاع مقدس از شهرستان آران و بیدگل اعزام شدند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

شهدای هنرمند، پشتوانه معنوی هنر ایران هستند

کد خبر 1726193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha