رئیس جمهور به اصفهان سفر کرد

افتتاح و بازدید از چند پروژه ملی و شرکت در آیین افتتاحیه پنجمین دوره جایزه بین‌المللی مصطفی (ص) هدف سفر یک روزه رئیس جمهور به دیار نصف جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» روز جمعه در سفر به اصفهان، مورد استقبال مسئولان ارشد استان اصفهان قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان و استاندار اصفهان از رئیس جمهور در فرودگاه شهید بهشتی استقبال کردند.

استاندار اصفهان در خصوص جزئیات این سفر گفت: بازدید از خط انتقال آب دریای عمان به استان اصفهان و آغاز عملیات اجرایی فاز دوم این طرح یکی از مهمترین اهداف سفر رئیس جمهور است.

سید رضا مرتضوی با اشاره به مشکل آب این استان افزود: چنین طرحی در گره گشایی از مشکل نقش مهمی دارد که دولت عزم جدی در رفع کمبود و وضعیت بحرانی آب اصفهان دارد.

وی با بیان اینکه فاز نخست نیروگاه فولاد مبارکه اصفهان آماده بهره برداری است، تصریح کرد: این پروژه مهم با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود.

مرتضوی بهره‌برداری از پروژه تصفیه گازوییل پالایشگاه اصفهان را از دیگر برنامه های آیت الله رئیسی در اصفهان اعلام کرد و یادآورشد: امسال پنجمین دوره جایزه بین‌المللی علم و فناوری مصطفی (ص) به میزبانی نصف جهان برگزار می شود که رئیس جمهور در آیین افتتاحیه آن سخنرانی می کند.

وی در خصوص این رویداد بین المللی گفت: رقابت علمی و فناوری دانشمندان دنیای اسلام در قالب جازه مصطفی برگزار می شود که چهار دوره آن در تهران برگزار شده و امسال اصفهان میزبان پنجمین دوره آن است.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: این رویداد تا 9 مهرماه ادامه داردو همزمان با ایام ولادت حضرت رسول(ص) برگزیدگان معرفی خواهند شد.

کد خبر 1726257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha