تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند توسط کانون های فرهنگی و هنری  ملایر

حیبیان گفت: برای دانش آموزان نیازمند توسط کانون های فرهنگی و هنری ملایر بسته های لوازم التحریر تهیه شد.

شیرین حبیبیان در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر گفت: با توجه به اینکه کانون فرهنگی هنری امامزاده عبدالله  یکی از کانون های فعال در شهرستان است گفت: این کانون در طول سال برنامه های مختلف فرهنگی و اجتملاعی را اجرا می کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری امامزاده عبدالله ملایر افزود: این کانون در مناسبت های مختلف توزیع بسته های معیشتی پوشاک، کمک های مالی،  اسباب بازی برای کودکان  لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند و... را بین خانواده های نیازمند داشته است و  دوره های مختلف مشاوره را نیز برای خانواده های آسیب دیده  برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه  یکی از مهمترین فعالیتهای این کانون حوزه آسیب های اجتماعی جامعه و خانواده و مشاوره است و  در راستای مقابله با مواد مخدر و آسیب های اجتماعی با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزاری کلاس‌های مشاوره برای خانواده ها در محلات آسیب پذیر  انجام می‌شود.

 حبیبیان در ادامه  از توزیع  بسته های لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند در این کانون خبر داد و گفت:  چند پک لوازم التحریر توسط خیرین تهیه و در بین دانش آموزان  نیازمند توزیع شد.

 وی همچنین با اشاره به برگزاری جشن های هفته وحدت در این کانون از توزیع  چندین بسته گوشت در بین خانواده های نبازمند خبر داد و گفت: در سایر مناسبت ها نیز توزیع بسته های معیشتی را در بین خانواده های نیازمند داریم.

 زهرا امیری نیز در گفت و گو با خبرنگار شبستان گفت: کانون مصباح روستای پیروز فعالیت خود را از سال 1385 شروع کرد و در سال 1387   مجوز کانون مسجد را دریافت کرده  و در حال حاضر  حدود یک صد نفر  عضو دارد.

 مدیر کانون فرهنگی و هنری مصباح ملایر  با اشاره به اینکه این کانون نیز از کانون های پویا و فعال شهرستان ملایر در روستای  پیروز است افزود:  این کانون در همه مناسبت ها برنامه دارد.

 وی از توزیع  15 میلیون تومان هدیه به کودکان و نوجوانان مکبر و شرکت کننده در کلاس های قرآن خبر داد و گفت: این میزان هدایا توسط خیرین تهیه و به اعضای کانون اهدا شد.

امیری یادآور شد: این کانون در ایام مختلف سال نیز در راستای کمک به خانواده ها و دانش آموزان نیازمند با همت خیرین و اعضای کانون اقدام کرده است.

کد خبر 1726274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha