لزوم توسعه فرهنگ خدمت در جامعه/ بی تفاوت ردشدن درست نیست

آیت الله عبادی با بیان اینکه فرهنگ خدمت در جامعه باید توسعه یابد، گفت: باید طرحی ایجاد شود تا در کنار این خدمات زیبا بحث توسعه فرهنگ خدمت اجرا شود و مردم جلو آیند و هر کس در توان خود خدمت کند و در دوران دفاع مقدس شاهد توسعه این فرهنگ بودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز(۸ مهر) در دیدار با دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: مسئولیت بزرگ حفظ انقلاب، فرهنگ انقلاب و خدمتگداری و مردم داری بر عهده داریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: آیت الله فاضل لنکرانی توصیه کردند که این همه مستحبات که در جای خودش نیکو و حساب شده است و اگر به انجام مستحبات بعد از انجام فرائض موفق نشدید و تنها به خدمتگذاری مردم پرداختید به عنوان اسلام شناس می گویم که راه همین است.

وی با اشاره به لزوم توسعه فرهنگ خدمت به مردم گفت: در جاهای دیگر متاسفانه از لحاظ تبلیغات کم می آوریم درست در مقابل دشمنی که هیچ چیز ندارد اما مهندسی تبلیغاتی آنان نمره ممتاز دارد و بر اساس دروغ و فریب همه کار می کنند.

آیت الله عبادی ادامه داد: شایسته است در مقابل این خدمت های کم نام و نشانی که انجام می شود به عنوان تبلیغ در فرهنگ و تمدن اسلامی این طور نباشد که تنها خدمت رسانی و خدمت گیری صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: به عنوان توسعه یک فرهنگ و تبیین انقلاب و تمدن اسلامی طوری تبلیغات در کنار این خدمات داشته باشید که هر کس از خودش بپرسد که ما برای انقلاب چه کرده ایم.

وی با بیان اینکه تنها خدمت گرفتن و بی تفاوت رد شدن درست نیست، گفت: خدمت تنها خدمت مادی نیست و بهترین خدمت رسانی بیدار کردن وجدان های انسانی است یعنی تبلیغات در توسعه خدمات انجام شود و واجب است که یک طرح تبلیغات داشته باشیم و خدمت را به عنوان فرهنگ توسعه دهیم و به عنوان یک فرهنگ، تمدنی و انقلابی برای مردم ایجاد کنید.

آیت الله عبادی ادامه داد: در افکار عمومی از کنار قضایا رد می شویم و دنبال سهم هستیم و باید طرحی ایجاد شود تا در کنار این خدمات زیبا بحث توسعه فرهنگ خدمت اجرا شود و مردم جلو آیند و هر کس در توان خود خدمت کند و در دوران دفاع مقدس شاهد توسعه این فرهنگ بودیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان بیان کرد: اگر روی این قضیه کار کنید جزئی از فرهنگ اسلامی را توسعه می دهیم و امیدواریم در این زمینه اقدام موثر صورت گیرد.

کد خبر 1726323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha