۵۲۴ طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید

همزمان با هفته وحدت ۵۲۴ طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی امروز (۷ مهر) در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه استان که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: در همین راستا از سال گذشته چهار هزار و ۸۰۰ برنامه اجتماعی در سطح استان تعهد داشته‌ایم.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: از این تعداد ۵۲۴ پروژه عمرانی، اشتغال‌زایی و امنیت غذایی شامل مرمت قنات، آب کشاورزی، پنل خورشیدی، خانه عالم، استخر آبشخور دام، مسکن، مسجد، زمین ورزشی، کارگاه پارچه‌بافی، کارگاه حوله‌بافی، کارگاه خیاطی و بسته معیشتی و لوازم التحریر است.


سردار مهدوی ادامه داد: همچنین همزمان با هفته وحدت ۴۸۱ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری از طرف قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه با مشارکت سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و خیران به نوعروسان نیازمند اهدا خواهد شد.

وی از انعقاد قراردادهای جدید برای محرومیت‌زدایی در استان خبر داد و گفت: در این استان همه مسئولان در حوزه دولت و سمن‌ها و خیران با هم‌افزایی برای محرومیت‌زدایی و کمک به محرومان دست در دست هم گذاشتند.

کد خبر 1726329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha