دشمن انتخابات را برای ضربه زدن به نظام هدف قرار داده است

طالبی گفت: انتخابات یکی از محورهایی است که دشمن در جنگ ترکیبی برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی مورد هدف قرار داده است.

به گزارش خبرگزای شبستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی، سید محمد رضا طالبی در آئین بزرگداشت و تکریم بازنشستگان اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با تبریک پیشاپیش ولادت حضرت محمد(ص) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهارکرد: هر آنچه داریم از برکت خون شهدا است.

وی بیان داشت: در دین مقدس اسلام و در سیره ائمه اطهار (ع) سالمندان از شان و منزلت والایی برخوردار هستند که این موضوع همواره باید حفظ شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه بازنشستگی گذر از یک مرحله به مرحله ای دیگر است، تصریح کرد: باید از تجربیات بازنشستگان برای تعالی و سعادت جامعه بهره های لازم برده شود.

وی با تاکید بر اهتمام و توجه بیشتر به این قشر، اظهار کرد: باید زمینه ارائه خدمت مناسب به این افراد فراهم و تکریم آنها صرفا به برگزاری یک جلسه در سال خلاصه نشود.

وی ادامه داد: در حوزه های آموزشی به ویژه در مشاغل تخصصی از جمله امور اقتصادی و دارایی باید از دانش بازنشستگان استفاده کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به در پیش رو بودن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: انتخابات یکی از محورهایی است که دشمن در جنگ ترکیبی برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی مورد هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروزی اعلام کردند که توپخانه دشمن انتخابات را مورد هدف قرار داده است، گفت: دشمن به دنبال این است که مشارکت مردم در انتخابات را به حداقل برساند و سلامت و امنیت انتخابات را هم زیر سوال ببرد.

طالبی امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت را از مولفه های مهم مدنظر مقام معظم رهبری در برگزاری انتخابات عنوان کرد و ادامه داد: برای تحقق این مولفه ها همه آحاد جامعه باید دخیل باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در هر مناسبت و هر پیشرفت و توسعه ای که کشور داشته همواره دشمن به دنبال این بوده که ناامیدی در بین مردم ایجاد کند، گفت: دولت سیزدهم هم در سطح بین المللی، ملی و استانی علی رغم همه کاستی هایی که از گذشته وجود داشته توانست به توفیقات بسیار بزرگی دست پیدا کند.

وی با بیان اینکه در موضوعات معیشتی هنوز مشکلاتی وجود دارد که در آینده بسیار نزدیک رفع خواهد شد، عنوان کرد: حل مشکلات معیشتی وظیفه مسئولان است اما نباید تمام موضوعات را به مسائل معیشتی گره بزنیم و بلکه لازم است سایر خدمات از جمله در حوزه عمرانی و زیرساختی را هم ببینیم.

وی بیان کرد: وظیفه تک تک ماست در هر مسئولیت و مقامی نقش دشمن را برای مردم تشریح و تبیین و خدمات دولت را هم بازگو و یاداوری کنیم.

طالبی تاکید کرد: دشمن با تمام توان آمده است تا نظام و انقلاب اسلامی را تخریب کند و ما تکلیف داریم که در این زمینه خدمات نظام را تشریح و تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم ما در صحنه های مختلف انقلاب و از جمله انتخابات ها از تمام کشورهای دایه دار آزادی بیشتر بوده است، گفت: اگر این مشارکت کم شود دشمن سوء استفاده خواهد کرد.

معاون استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه امیدآفرینی در این است که توفیقات نظام و دولت سیزدهم را بازگو کنیم، گفت: در همین استان طی دولت سیزدهم توفیقاتی داشته ایم که آرزوی دیرینه مردم خراسان جنوبی بوده است.

وی عنوان کرد: عملیاتی شدن پروژه راه آهن، پروژه انتقال آب و شبکه ای شدن گاز از سمت سیستان و بلوچستان از جمله این توفیقات است.

وی ادامه داد: ابلاغ وزارتخانه ای گاز رسانی به روستاهای بالای 20 خانوار بوده است اما در استان به روستاهایی که دارای سکونت با 10 خانوار هم بوده اند گاز رسانی انجام شده است.

وی تصریح کرد: بایستی به سمت و سویی حرکت کنیم که در انتخابات امسال بالاترین مشارکت را داشته باشیم.

مرتضی ذاکریان مدیرکل اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی هم اظهارکرد: فارغ‌التحصیلی و بازنشستگی در اسلام معنا ندارد.

وی عنوان کرد: ممکن است انسان سالخورده نتواند کارهای سنگینی انجام دهد اما انسان باید تا زمانی که زنده است کار و کوشش کند و این راه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بازنشستگی رویداد مهمی در دوران کاری و آغازگر دورانی جدید از زندگی کسانی است که عمر خود را فعالانه و دلسوزانه در راه خدمت به جامعه صرف کرده‌اند، بیان داشت: بازنشستگان منبعی از تجارب، دانش و مدیریت هستند که باید هم در کانون خانواده مورد تکریم و تعظیم واقع‌ شوند و هم در جامعه از سرمایه عظیم فکری و تجربی و میراث غنی آنان بهره‌برداری شود.

در پایان این مراسم از بازنشستگان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تجلیل شد.

کد خبر 1726452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha