رزمندگان اسلام معنای واقعی کلمه ایثار را به نمایش گذاشتند

مسئول دفتر نمایندگی ولی سپاه شیروان گفت: رزمندگان، ایثارگران و شهدای عزیز ما معنای واقعی کلمه ایثار را در دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام حبیب سجادی، مسئول دفتر نمایندگی ولی سپاه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی ضمن تشکر ویژه از حضور مسئولان در مناسبت های هفته دفاع مقدس اظهارکرد: این ولایت فقیه بود که در طول عمر پر پیچ و خم انقلاب اسلامی مملکت را تا اینجا به سلامت حفظ کرده است.

وی خاطرنشان کرد: شهدای عزیز در دوران جنگ تحمیلی با تبعیت محض از ولایت فقیه رکن اساسی نظام جمهوری اسلامی رابرای ماتبیین کردندو امروز اگر می خواهیم مثل شهدا باشیم باید تابع محض ولایت مطلقه فقیه باشیم.

 حجت الاسلام سجادی عنوان کرد: امام بدون امت نمی تواند امامت کند و این اقتدار ولایت به واسطه وجود مردم بصیر و انقلابی و ولایت پذیر جمهوری اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی سپاه شیروان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر بر ادامه دادن راه روشن شهدا توسط خادمین این مردم در نیروهای مسلح کشور تاکید کرد و افزود: همان طور که این شهدا یک وجب از خاک این کشور را به دشمن ندادند امروز هم رهروان آنان با اقتدار دشمن را دچار اضمحلال کرده اند.

 حجت الاسلام سجادی اضافه کرد: ملت ایران جانفشانی ها و دلاورمردی های رزمندگان،ایثارگران و شهدای دوران دفاع مقدس را از یاد نخواهند برد و امنیت، آرامش و اقتدار امروز ایران اسلامی را مرهون جانفشانی ها و ایثارگران دفاع مقدس می دانند و اجازه نخواهد داد دشمن یک وجب به خاک ایران نزدیک شود.

وی بیان کرد: با وجود گذشت بیش از 40 سال انقلاب اسلامی ایران همچنان شاهد پیشرفت ها و موفقیت های روزافزون است و در بسیاری از عرصه ها حرف نخست را در منطقه می زند.

کد خبر 1726462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha