7 هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند

صالحی با اشاره اینکه در حال حاضر ۷ هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان است، اظهار کرد: تعدادی از دانش آموزان با حمایت در کمیته امداد در رشته های برتر و دانشگاه های معتبر پذیرش شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره اینکه در حال حاضر ۷ هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان است، اظهار کرد: تعدادی از دانش آموزان با حمایت در کمیته امداد در رشته های برتر و دانشگاه های معتبر پذیرش شدند.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم با شناسایی استعدادهای برتر و هدایت تحصیلی فرزندان معنوی تحت حمایت این نهاد در دانشگاه‌های معتبر و رشته های برتر افزایش یابد.

صالحی افزایش حمایت از نخبگان زیر پوشش را یکی از رویکردهای اصلی این نهاد دانست و افزود: کمیته امداد برای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت یک وظیفه عام و برای برنامه‌ریزی رشد نخبگان یک وظیفه ویژه دارد که با این نگاه به توانمندسازی بیشتر جامعه کمک می‌شود.

وی با بیان اینکه در زمینه‌های علمی، پژوهشی، ورزشی، فرهنگی و... نسبت به شناسایی مددجویان نخبه اقدام شده است، افزود: تعامل و هم‌افزایی با سایر نهادها و سازمان‌ها و احصا و اولویت‌بندی مشکلات نخبگان د رحوزه دانش آموزی و دانشجویی در دستور کار کمیته امداد استان قرار دارد

به گفته صالحی، در اقدامی خداپسندانه و با همراهی خیرین ۷۰۰ بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند ابهری با میانگین هر بسته به ارزش ۱۰ میلیون ریال توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکاران از طریق مراکز نیکوکاری ومراجعه به دفتر این نهاد در استان و شهرهای تابعه در کمک به خانواده های ایتام ونیازمند یاریگر این نهاد باشند.

کد خبر 1726463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha