تقدیم ۴۵ شهید نشانه همراهی اهل سنت درمیان با انقلاب است

فرجامی‌فرد گفت: تقدیم ۴۵ شهید نشانه همراهی اهل سنت درمیان با انقلاب و نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مهدی فرجامی‌فرد امروز صبح (9 مهر) در همایش بزرگ امت محمد (ص) در شهرستان درمیان، اظهار کرد: این شهرستان مرزی و تقریبی دارای حدود ۶۰ هزار نفر جمعیت است که ۶۷ درصد آن اهل تسنن هستند.

فرماندار درمیان با اشاره به اینکه اتحاد و انسجام به کوری چشم دشمنان در ایران اسلامی و خراسان جنوبی بیش از گذشته برقرار است، گفت: این شهرستان ۱۸۰ شهید تقدیم انقلاب کرده که ۱۳۵ شهید اهل تشیع و ۴۵ اهل تسنن نشانه همراهی آنان با انقلاب و نظام است.

وی به اقدامات نظام ودولت در شهرستان درمیان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۱۰۰ درصد روستاهای درمیان گازرسانی و برق رسانی شده است و بیش از ۹۲ درصد روستاها از نعمت آب سالم و بهداشتی برخوردار هستند.

فرجامی‌فرد بیان کرد: ۱۳ روستای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان در قالب طرح جهاد آبرسانی تا پایان سال مالی ۱۴۰۲ از نعمت آب سالم و بهداشتی برخوردار شوند.

فرماندار درمیان با اشاره به اینکه در حوزه راه‌های روستایی تنها ۱۳ روستای بالای ۲۰ خانوار فاقد راه آسفالت است، یادآور شد: البته مهمترین مشکل ما نامناسب بودن راه‌های روستایی است.

وی به ساخت ۲۳ زمین چمن مصنوعی در روستاهای شهرستان در دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: هشت زمین چمن مصنوعی هم با همکاری بنیاد علوی در سال جاری ساخته خواهد شد.

کد خبر 1726514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha