4 هزار نفر در  نهبندان واجد شرایط دریافت زمین مسکن شدند

ایروانی گفت: از هشت هزار نفری که در طرح نهضت ملی در نهبندان ثبت نام کرده اند، چهار هزار نفر واجد شرایط دریافت زمین هستند لذا باید زمین به محدوده شهری الحاق شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، ابوالفضل ایروانی امروز (9 مهر) در آیین واگذاری زمین به 380 متقاضی ماده 4 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خراسان جنوبی در شهرستان نهبندان، اظهار کرد: دولت سیزدهم تصمیم گرفت با یک نگاه بلند مدت برای مسکن مردم چاره اندیشی کند.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه در شهرستان نهبندان و شهر شوسف 176 هکتار زمین را به محدوده شهری الحاق کرده ایم، گفت: هشت هزار و 201 نفر در طرح نهضت ملی مسکن نهنبدان ثبت نام کردند که از این تعداد چهار هزار نفر واجد شرایط هستند.

ایروانی افزود: 430 نفر در طرح جوانی جمعیت در شهرستان نهبندان، ثبت نامی داریم که زمین برای 292 نفر در نهبندان و شوسف تامین شده است.

وی تصریح کرد: عملکرد دولت سیزدهم در طرح نهضت ملی مسکن با 16 سال گذشته قابل مقایسه است که جای قدردانی دارد.

فرماندار نهبندان گفت: انتظار است محدوده جدیدی را به شهرستان نهبندان الحاق شود که اگر مساعدتی در این خصوص شود، زمین به همه افراد واجدالشرایط واگذار می شود.

ایروانی تامین زیرساخت های سایت های مسکن ملی را درخواست اصلی مردم عنوان کرد و افزود: با دستور استاندار خراسان جنوبی؛ 14 کامیون لوله آب مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن نهبندان تخلیه شد.

کد خبر 1726553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha