دستاوردهای انقلاب باید مکتوب شود

سردار ملک شاهکوهی با بیان اینکه نگهداشتن دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار مهمتر از به دست آوردن آن است، گفت: برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی باید اسناد آن مکتوب شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سردار علی ملک شاهکوهی امروز (یکشنبه ۹ مهر) در همایش فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات در حسینیه عاشقان ثارالله گفت: یکی از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس آسیب ندیدن انقلاب اسلامی از دسیسه های دشمنان بود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: رزمندگان ما در آن دوران با ایثار و فداکاری خود نگذاشتند یک وجب از خاک کشور به تصرف دشمنان در بیاید.

وی با بیان اینکه نگهداشتن دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار مهمتر از به دست آوردن آن است، اظهارداشت: برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی باید اسناد آن مکتوب شود.

ملک شاهکوهی در ادامه از همه بسیجیان کارمند ادارات استان خواست تا با برای حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس برنامه ریزی درست انجام داده و جهاد تبیین را انجام دهند.

وی با بیان اینکه دشمن به صورت شبانه روزی در حال ناامید کردن مردم است، گفت: حضور کمرنگ مردم در انتخابات امسال سبب آسیب دیدن نظام خواهد شد
 

کد خبر 1726559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha