مردم دست رد به سینه دشمنان و خائنان می‌زنند/ دشمن در جنگ سخت توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد

سردار حسینی گفت: مردم انقلاب را خوب می‌شناسند و خادم از خائن را خوب تشخیص می‌دهند؛ خائنانی که با یک موضع گرفتن یا سخنرانی می‌خواهند جامعه را متلاطم کنند. مردم خادمان خود را در آغوش می‌گیرند و خائنان را پس می‌زنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سردار سیدموسی حسینی امروز (یکشنبه ۹ مهر) در جشن هفته وحدت که در گمیشان برگزار شد، ضمن گرامیداشت این ایام و ولادت پیامبر اکرم (ص) اظهارکرد: انقلاب اسلامی به برکت نفس گرم و مسیحایی امام خمینی (ره) و جانفشانی رزمندگان و شهدا به ثمر رسید. از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان همواره مقابل ایران اسلامی موضع گرفتند و این دشمنی همچنان ادامه دارد چون انقلاب اسلامی اصول، ارزش‌ها و آرمان‌هایی دارد.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان کرد: استقلال، آزادی، نه شرقی نه غربی، عدالتخواهی، دفاع از مظلوم به عنوان اصول و مبانی انقلاب، منبعث از اسلام ناب است. این ویژگی‌ها که اصول انقلاب اسلامی است با فطرت بشری منطبق است و همه انسان‌های آزادیخواه این اصول را می‌پذیرند.

وی افزود: برای همین دشمن وقتی مبانی انقلاب اسلامی را می‌بیند تلاش می‌کند انقلاب را در مرزهایش محصور کنند. البته که مرزهای انقلاب اسلامی، مرزهای جغرافیایی نیست بلکه مرز آن اندیشه‌ها و قلب‌هایی است که آزادگی را دوست دارند، به استقلال فکر می‌کنند و از ظالم اکراه دارند.

وی گفت: انقلاب اسلامی در برابر مکاتب غربی که در دنیا حکومت می‌کنند مدل سومی از حکمرانی را ارائه داده است؛ برای همین از ابتدای انقلاب خباثت‌های دشمنان را علیه ایران اسلامی می‌بینیم.

حسینی، مواجهه جمهوری اسلامی با آمریکا و غرب را تقابل حق و باطل دانست و گفت: به لحاظ اینکه انوار انقلاب اسلامی تشعشع آن همه دنیا را در می‌نوردد، دشمن هم با آن مقابله می‌کند. امروز نماد اسلام، جمهوری اسلامی است و دشمن در مقابله با جمهوری اسلامی محکوم به زوال است.

وی با بیان اینکه علما پرچمداران سعادت بشری هستند، گفت: انقلاب اسلامی علاوه بر دین، ولایت و رهبری، مولفه دیگری هم دارد که این مولفه مردم هستند. وقتی از صدر اسلام تا کنون به این مولفه نگاه می‌کنیم هر زمان مردم، دین و ولایت و رهبری پیوند مستحکمی داشتند اسلام در اوج بود اما هروقت به دلایل مختلف گسستگی اتفاق افتاد، شاهد افول بودیم و حوادثی مانند عاشورا ایجاد شد.

حسینی اضافه کرد: در دوره انقلاب اسلامی این پیوند مستحکم شکل گرفت و سبب شد در زمانی این انقلاب به پیروزی برسد که غرب و شرق بر دنیا سلطه داشتند.

وی اظهارکرد: باید دشمن و شیوه‌های دشمنی‌اش را بشناسیم. امروز در جنگ سخت، از زمین، دریا، هواوفضا دشمن توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد. در جنگ‌های امنیتی و ایجاد ناآرامی و اغتشاش نیز دشمن مهار شده اما امید خود را از دست نداده است.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در فتنه‌های ۷۸، ۸۸، ۹۶، ۹۸ و ۱۴۰۱ هرچند دشمن توانست غائله‌هایی برپا کند اما مردم بسیار هوشمند هستند. مردم انقلاب را خوب می‌شناسند و خادم از خائن را خوب تشخیص می‌دهند؛ خائنانی که با یک موضع گرفتن یا سخنرانی می‌خواهند جامعه را متلاطم کنند. مردم خادمان خود را در آغوش می‌گیرند و خائنان را پس می‌زنند.

کد خبر 1726631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha