جزئیات ویژه برنامه های کانون های مساجد استان مرکزی به مناسبت هفته وحدت

کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی آماده برپایی ویژه برنامه های هفته وحدت و میلاد با سعادت رسول اکرم(ی) و امام صادق(ع) هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، همزمان با آغاز هفته وحدت و میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم(ص)  امام جعفر صادق(ع)، شاهد برپایی جشن ها و ویژه برنامه هایی در مساجد سراسر استان هستیم که به همت و همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد و مشارکت گسترده اعضای کانون ها برگزار می شود.

این جشن ها و ویژه برنامه ها با هدف تبیین سیره و منش رسول گرامی اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و ترویج فرهنگ دینی و اسلامی و همچنین اهمیت هفته وحدت و برادری و برابری برگزار خواهد شد.

جشن بزرگ میلاد پیامبر گرامی اسلام و امام صادق (ع) با سخنرانی حجت الاسلام سعیدی امام جمعه کمیجان و مداحی کربلایی هادی آرمان از جمله این برنامه ها است که در روز دوشنبه (10 مهر) بعد از نماز مغرب و عشا در امامزاده یحیی (ع) روستای اسفندان برگزار خواهد شد.

حسینیه خوزستانی های مقیم اراک میزبان جشن ولادت دو نور

جشن ولادت دو نور نیز دوشنبه ۱۰مهرماه رأس ساعت ۲۰:۳۰ در اراک شهر صنعتی ، منطقه۴ حسینیه خوزستانی های مقیم اراک به همت مجموعه فرهنگی مذهبی هیئتُ الزهرا سلام الله علیها  برگزار می شود.

در این جشن قاری نوجوان قرآن احسان امیدی به قرائت قرآن خواهد پرداخت و شرکت کنندگان از سخنان حجت الاسلام تاج آبادی بهره مند می شود.

اجرای استندا آپ کمدی با حضور هنرمند اراکی حمید احمری، مدیحه سرایی ذاکرین اهل بیت علیهم السلام ، اجرای گروه سرود سما از کانون فرهنگی هنری شهید کاوه نبیری به همراه مسابقه و اهدای جوایز به برندگان از جمله برنامه های این جشن است.

جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) در نیم ور

برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین روح الهی و مداحی،مداحان حاج اسماعیل قصابی از کاشان و حاج سید محسن قهاری از جمله برنامه های کانون های مساجد است که دوشنبه و سه شنبه  ۱۰ و ۱۱ مهرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع نیم‌ور برگزار می شود.

 تقدیر از فعالان فرهنگی همزمان با هفته وحدت

جشن میلاد دو نور هدایت در اراک برگزاری مراسم جشن میلاد دو نور هدایت امت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) با سخنرانی حجت الاسلام بهادری و با نوانی کربلایی احسان کاظمی و حضور شاعر سرمست عبدی از دیگر برنامه هایی است که همراه با برنامه های شاد و متنوع از جمله اجرای گروه سرود، قرعه کشی و هدا جوایر به نوجوانان و جوانان فعال فرهنگی و همچنین نور افشانی در روز یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در پارک جنب مسجد اهل بیت (ع) انجام شد.

مراسم جشن ولادت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) ویژه نوجوانان

مراسم جشن ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) برنامه جشن ویژه جوانان با سخنرانی  حجت الاسلام قنبری و حاج مجید هاشمی و مداحی کربلایی عرفان صالحون و کربلایی ابوالفضل قاسمی در روز چهارشنبه 12 مهر ماه از ساعت 20 در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) به همت هیات ام الحسنین برگزار می شود.

کد خبر 1726711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha