منابع خراسان جنوبی به بانک‌های خارج استان منتقل نشود

طالبی با بیان اینکه بانک ها نسبت به پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری اقدام کنند، گفت:در این راستا منتظر منابع خاص نباشند و شورای هماهنگی بانک های استان تنها مرجع رسمی در جهت اعلام مبالغ و تعداد پرونده تسهیلات است و این موضوع را نمی پذیریم که منابع خراسان جنوبی به بانک های خارج از استان منتقل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سیدمحمدرضا طالبی امروز (10 مهر) در ستاد استانی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اظهار داشت: جوانی جمعیت و بحث فرزندآوری یکی از موضوعات مهمی است که مقام معظم رهبری بارها بر روی آن تاکید کرده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه متاسفانه طبق آمار سال 1400 بازخوردی خوبی از ولادت ها در استان نداشته ایم، افزود: قانون جوانی جمعیت باید در اولویت تمامی دستگاه های اجرایی قرار گیرد نهایت توان خود را برای اجرای این قانون به کار بگیرید.

وی در ادامه بیان کرد: نمودار ولادت در خراسان جنوبی نباید ثابت باشد و باید در جهت افزایش این آمار در استان فعالیت کرد و به خانواده ها این اطمینان را بدهید که بعد از تولد فرزند هیچ مشکلی در هیچ زمینه ای به وجود نخواهد آمد.

طالبی با بیان اینکه یکی از راه های افزایش فرزندآوری بحث ایجاد مشوق ها است، ادامه داد: در جهت پرداختن به اهمیت بحث فرزندآوری و جوانی جمعیت باید به بحث تبلیغ دینی نیز توجه کنیم و تا شاهد فرهنگ سازی این موضوع در جامعه باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در ادامه عنوان داشت: مشمولان قانون جوانی جمعیت بدانند که شرط فرم جیم برای آنان حذف شده و یکی از مزایای قانون جوانی جمعیت محسوب می شود و واگذاری زمین یکی از بهترین مشوق های این طرح است.

وی با بیان اینکه بانک ها جهت پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری اقدامات لازم را انجام دهند، گفت: در این راستا منتظر منابع خاص نباشند و شورای هماهنگی بانک های استان تنها مرجع رسمی در جهت اعلام مبالغ و تعداد پرونده تسهیلات است و این موضوع را نمی پذیریم که منابع خراسان جنوبی به بانک های خارج از استان منتقل شود.

کد خبر 1726757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha