۳ طرح خلاقانه گروه‌های جهادی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود

هنری گفت: سه طرح خلاقانه گروه‌های جهادی در استان رونمایی می‌شود که این طرح‌ها برای اولین بار در کشور به اجرا درآمده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مهدی هنری امروز (12 مهر) در همایش سالانه شکوه هجرت و اختتامیه جشنواره جهادگران اظهار کرد: جشنواره ملی جهادگران در تمامی استان‌های کشور برگزار شده و در خراسان جنوبی نیز این جشنواره با هدف شناسایی ظرفیت ها و استعدادهای استان در بخش های مختلف برگزار شد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از شرکت ۶۳۶ نفر در جشنواره جهادگران خبر داد و گفت:  این افراد بیش از پنج هزار و ۲۰۰ اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که پس از داوری ۲۲ نفر از شرکت‌کنندگان در جشنواره برگزیده شدند که امروز تجلیل می‌شوند. 

وی ادامه داد: هماهنگی گروه‌های جهادی را به سمتی می‌بریم که در بحث‌های دانش‌بنیان و تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب بتوانند کار علمی و  تخصصی خاصی را انجام دهند که امروز شاهد رونمایی از سه طرح خلاقانه گروه‌های جهادی در استان خواهیم بود که برای اولین بار در کشور با خلاقیت گروه‌های جهادی خراسان‌جنوبی به اجرا درآمده است.

هنری با اشاره به اینکه در همایش شکوه هجرت از ۸۰ جهادگر فعال استان تجلیل خواهد شد، یادآور شد: در یک‌سال گذشته بیش از هزار و ۹۶۰  اردوی جهادی در سطح استان برگزار شد و ۲۰ هزار نفر جهادگر در عرصه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، اشتغال، توانمندسازی و.. در این  اردوها فعالیت داشتند. 

وی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی خدمات گروه‌های جهادی استان طی یکسال گذشته ۱۸۵ میلیارد ریال بود.

کد خبر 1727008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha