بزودی سهمیه لیگ دو برای مشهد گرفته می‌شود و پیگیر اخذ سهمیه برای لیگ دسته یک فوتبال هم هستیم

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: در آینده نزدیک سهمیه لیگ دو برای مشهد گرفته می‌شود و پیگیر اخذ سهمیه برای لیگ دسته یک فوتبال برای مشهد هستیم و خبرهای خوشی برای ورزش مشهد خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، امروز، طی مراسمی مجموعه بزرگ آبی شهید قربانی به همراه ۴۳ پروژه دیگر در منطقه۴ با حضور آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده ولی وفقیه در خراسان رضوی، نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا قلندرشریف، شهردار مشهد مقدس و جمعی از مدیران شهری بهره‌برداری شد.این پروژه با اعتباری بیش از ۲۸۸میلیارد و ۴۶۰میلیون تومان افتتاح شد.

خبرهای خوش برای ورزش مشهد

نصرالله پژمانفر در این مراسم اظهار کرد: تمام همت دشمن منتقل کردن پیام غلط انفعال نظام در جهت حل مسائل مردم است و اینکه بگویند در حل مسائل جزئی درمانده‌ایم، ما وظیفه داریم فعالیت‌های مختلف نظام در بخش‌های مختلف را به مردم معرفی کنیم و با صدای بلند بگوییم خدمت با شدت و همت انجام می‌شود.

وی افزود: در حوزه شفافیت مکلف کردیم تمامی مناقصات در سامانه ثبت شود، سامانه املاک و اسکان سامانه امور مالیاتی امروز کشور به سمتی می‌رود که عدالت در اخذ مالیات را اجرایی کنیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ۴۰۰ همت معوقات مالیاتی در کشور وجود دارد، امروز در کل کشور شیب خدمت به سمت مردم رفته، اما باید کار رسانه‌ای شود، زیرا بسیاری از مردم مطلع نیستند.

پژمانفر تاکید کرد: انتظار داریم تعدادی از روستاها که سکونتگاه مردم مشهد نیز هستند خدمات بگیرند، شاید مشکلات قانونی و زیرساختی و محدودیت امکانات باشد، اما شهرداری و شورا پذیرفتند که پاسخگوی بخشی از مشکلات مناطق روستایی باشند. امسال برای اولین بار از سهمیه ون تهران کم و به مشهد اضافه شد، مشهد کلانشهری است که مسئولان شهری آن به کل کشور و زائران خدمات ارائه می‌دهد.

وی در نهایت با اشاره به عقب ماندگی زیرساخت ورزشی بیان کرد: ورزشگاه ثامن باید تجهیز شود، در آینده نزدیک سهمیه لیگ دو برای مشهد گرفته می‌شود و پیگیر اخذ سهمیه برای لیگ دسته یک فوتبال برای مشهد هستیم و خبرهای خوشی برای ورزش مشهد خواهیم داشت.

تخصیص ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار به توسعه زیرساخت‌های ورزشی مشهد

سیدحسین علوی‌مقدم، رئیس کمیسیون ویژه ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس نیز در این مراسم گفت:پروژه‌ استخر شهید قربانی، پس از گذشت بیش از ۶ سال از آغاز عملیات اجرایی، امروز و به همت شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره، به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: با نظر و خواست مردم و اهالی ورزش، ۸ پهنه استعدادیابی را در شهر مشهد تعریف کردیم؛ ۸ پهنه با محوریت حاشیه شهر و مبتنی بر رویکرد شورای ششم، یعنی «مسجدمحوری». در واقع، شبکه‌ای از فعالیت‌‎های تربیتی و تخصصی را ویژه نوجوانان ۷ تا ۱۲ سال تعریف و تدوین کردیم تا در ۸ رشته ورزشی فعالیت داشته باشند.

علوی مقدم تصریح کرد: در دوره کنونی توجه ویژه‌ای به حوزه زیرساخت‌های ورزشی داشتیم، تخصیص بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار به این موضوع، گواه بر این مدعاست؛ با این رویکرد، ۴۳ درصد به سرانه ورزشی شهر مشهد، با محوریت و مرکزیت حاشیه شهر افزوده می‌شود.

پایان پیام/

کد خبر 1727039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha