برگزاری 50 مراسم جشن میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) در قروه

حجت الاسلام سبزی از برگزاری 50 مراسم ویژه برنامه جشن میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) در سطح هیئات مذهبی و مساجد شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام سیف‌الله سبزی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان قروه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان ضمن بیان این خبر اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) 50 مراسم جشن و سرور در سطح هیئات مذهبی و مساجد شهرستان قروه برگزار شد.

وی افزود: این مراسمات به صورت ویژه و در سطح مساجد، حسینیه و در فضای باز و منازل شخصی شهر و روستاهای قروه و با حضور جمع کثیری از مردم مومن و خداجو برگزار شد.

حجت‌الاسلام سبزی اظهار داشت: همه انسان‌ها باید به عنوان اطاعت و پیروی از پیامبر(ص) اخلاق و سیره پیامبر(ص) را سرلوحه زندگی خود در روابط اجتماعی، فردی، سیاسی و فرهنگی قرار دهند تا اخلاق اسلامی در جامعه ترویج شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه افزود: حضرت محمد(ص) برای اتمام مکارم اخلاقی مبعوث شده است از این رو اگر انسان ها اخلاق و سیره پیامبر را الگوی زندگی خود قرار دهند هر روز زندگیشان، روز اخلاق و مهرورزی خواهد شد.

حجت‌الاسلام سبزی گفت: قبله، دین اسلام، پیامبر و قرآن را عوامل وحدت مسلمین جهان ذکر کرد و گفت: یکی از ابزارهای استکبار برای بر هم زدن وحدت مسلمین، ایجاد اختلاف و تفرقه میان آنهاست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه وحدت مسلمانان را عامل پیروزی آنان ذکر کرد و یادآور شد: هر فرد مسلمان وظیفه دارد از حریم و حرمت عوامل اتحاد مسلمین به طور صحیح دفاع کند.

کد خبر 1727078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha