تکمیل ساختمان اوقاف خوسف نیازمند ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار

حجت الاسلام الهی با بیان اینکه ۱۲۰میلیون تومان برای ساختمان اداری اوقاف خوسف هزینه شده است، گفت: برای ادامه کار و تکمیل ساختمان ۷۰۰ میلیون تومان دیگر نیاز است.

حجت الاسلام محمد الهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوسف ۱۷ برنامه محوری را در هفته وقف برای ترویج وقف در دستور کار داد.


رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان خوسف با بیان اینکه در این هفته برنامه زنگ وقف، دیدار با امام جمعه و فرماندار، مراسم جشن میلاد حضرت رسول الله(ص) با حضور خانواده ایثارگران و جانبازان در امامزاده سید ابوالقاسم روستای نصرآباد و شاه سلیمان علی(ع)، نشست تخصصی با حوزه علمیه خواهران و قرار دوازدهم برای نیات واقفین برای کمک به محرومین برنامه ریزی شده است، گفت: اهدای ۱۲ پک تحصیلی بین دانش آموزان و ۳۰ بسته غذایی هم در دستور کار است.


وی تصریح کرد: در یک سال گذشته پنج وقف جدید ثبت شده است که در مجموع یک هزار و ۳۰ وقف در خوسف وجود دارد که موقوفه محمدعلی بیک تقابی قدیمی ترین و شاخص ترین وقف شهرستان است.


وی ادامه داد: در یک سال گذشته ۹۵ میلیون تومان اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش را داشته ایم.


حجت الاسلام الهی گفت: طرح بصیرت عاشورایی، جشن ولایت علوی، عید غدیر، طرح نشاط معنوی و خیمه های معنوی در ایام پیک زائر و مسافر به صورت ویژه برگزار شده و نشست های فرزندآوری توسط مبلغین در دستور کار بوده و خواهد بود.


وی از جذب اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار دولتی برای مساجد و موقوفات شهرستان خبر داد و افزود: برای گسترش وقف قرآنی نیازمند کمک و یاری مردم هستیم.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوسف گفت: در بقعه متبرکه شاه سلیمان علی خوسف ۴۶ سوئیت به بهره برداری رسیده و برای ادامه عملیات عمرانی در این امامزاده نیازمند ۱۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم.


حجت الاسلام الهی با بیان اینکه ۱۲۰ میلیون تومان برای ساختمان اداری اوقاف خوسف هزینه شده است، گفت: برای ادامه کار و تکمیل ساختمان ۷۰۰ میلیون تومان دیگر نیاز است چراکه این پروژه پیشرفت ۷۰ درصدی دارد.


وی ادامه داد: همچنین تکمیل شبستان امامزاده سید ابوالقاسم روستای نصرآباد یک میلیارد و ۵۰۰ نیازمند است که برای تکمیل نیازمند خیرین و مردم هستیم.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوسف در پایان گفت: برای بازسازی موقوفات و رقبه ها ۴۳ میلیون تومان تعمیرات به‌عنوان خودیاری داشته ایم که بیشتر این اعتبارات برای لوله گذاری در راستای کاهش هدر رفت آب هزینه شده است.

کد خبر 1727094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha