کانون‌های مساجد ظرفیت تربیت نیروهای مومن و متعهد در عرصه تئاتر را دارند/ بچه‌های مسجد حمایت هنری شوند

یک بازیگر و مدرس تئاتر با اشاره به نقش اثرگذار برگزاری دوره های هنری توسط کانون‌های مساجد در کشف و پرورش استعداد بچه‌های مسجد، گفت: برگزاری این دوره‌ها می‌تواند در وارد کردن نیروهای مومن به عرصه تئاتر و هنر دینی موثر باشد.

«فرهاد بشارتی»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان برگزاری دوره های هنری همانند مدرسه تئاتر شبستان در کانون های مساجد را نویدبخش رشد و پرورش استعدادهای مسجدی دانست و اظهار کرد: برگزاری این دوره ها می تواند موجب شود که بچه های مساجد که امکان شرکت در دیگر فضاهای فرهنگی را ندارند، از دوره های هنری کانون های مساجد بهره مند شوند.

 این بازیگر و مدرس تئاتر بیان کرد: استادانی که برگزاری این دوره ها را برعهده دارند، می توانند در کشف و پرورش استعدادهای مسجدی و نیز وارد کردن نیروهای مومن و انقلابی در عرصه تئاتر و هنر دینی نقش اثرگذاری داشته باشند.

بشارتی تصریح کرد: ضرورت دارد، ایده خوب و عالی برگزاری دوره های هنری و نمایشی برای بچه های مسجد تداوم داشته باشد و نوجوانان و جوانانی که در این دوره ها شرکت می کنند، پس از برگزاری دوره ها به حال خود رها نشوند، بلکه دوره های آموزشی برای آنها استمرار داشته باشد و مورد حمایت قرار بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: مسجد کارکردهای بسیاری دارد و یکی از این کارکردها در حوزه فرهنگ و هنر است، در واقع می توان گفت، مسجد خاستگاه هنر انقلاب اسلامی است و برگزاری دوره های هنری و تئاتر برای بچه های مسجد در کشف استعدادها و تقویت هنر نمایش موثر است.

کد خبر 1727117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha