مرحله اول طرح "مساله شناسی مسجد محور" در محله کشاورز در مسجد جواد الائمه(ع) برگزار شد 

معاون فرهنگی مرکز رسیدگی‌ به‌ امور مساجد استان‌های‌ خراسان از برگزاری مرحله اول طرح مساله شناسی مسجد محور شهید اصلانی محله کشاورز، در مسجد جواد الائمه(ع) شهرک شهید رجایی خبر داد.

حجت الاسلام امیرحسین احمدنیا در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار کرد: طرح شهید اصلانی یکی از برنامه های مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان است که به منظور شناسایی و احصا شبکه مسائل محلات با محوریت مساجد طراحی شده و در حال اجراست.

وی افزود: طرح مسئله شناسی مسجدمحور محلات از بهمن ۱۴۰۰ با همکاری مشترک مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان و معاونت استاندار شروع شد و پس از شهادت شهید اصلانی که خود، یکی از پایه‌گذاران و فعالان این طرح بود، نام طرح به «شهید اصلانی» تغییر کرد.

معاون فرهنگی مرکز رسیدگی‌ به‌ امور مساجد استان‌های‌ خراسان عنوان کرد: مرحله اول این طرح در هر محله با هدف عملیاتی کردن اصل هشتم قانون اساسی (امر به معروف و نهی از منکر مسئولین توسط مردم) و با جلسه توجیهی و جمع آوری مسائل و معضلات عمرانی، فرهنگی و اجتماعی مربوط به محله برگزار می‌شود که اولین جلسه این طرح در محله کشاورز شهرک رجایی در مسجد جواد الائمه(ع) در حر۱۹ برگزار شد.

حجت الاسلام احمدنیا تصریح کرد: برای طرح مسایل و مشکلات محله سامانه‌ای طراحی شده به آدرس www.aslani.masjedona.ir که شهروندان و مسجدی‌ها می‌توانند از طریق این سامانه موضوعات مورد نظر خود را ثبت و پیگیری نمایند.

کد خبر 1727153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha