خانواده شهدا به عنوان سرمایه‌های ارزشمند این نظام و میهن هستند

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان خوی گفت: خانواده شهدا به عنوان سرمایه‌های ارزشمند این نظام و میهن، حق زیادی بر گردن ما دارند، بنابراین رسیدگی به نیازهای این قشر در اولویت کاری مسئولان قرار داشته و خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، در راستای گرامیداشت هفته وحدت و با حضور رئیس تبلیغات اسلامی و رئیس شورای هیئات مذهبی خوی ، ازخانواده شهید دودکانلو ازشهدای اهل‌سنت شهرستان خوی دلجویی و با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

 حجت الاسلام مسلمی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان خوی در این دیدار گفت: خانواده شهدا به عنوان سرمایه‌های ارزشمند این نظام و میهن، حق زیادی بر گردن ما دارند، بنابراین رسیدگی به نیازهای این قشر در اولویت کاری مسئولان قرار داشته و خواهد داشت.

وی تصریح کرد: شهدا و رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس و سال‌های انقلاب اسلامی با وحدت رویه، اخوت و برادری توانسته‌اند برای اسلام و میهن عزت و افتخار کسب کنند، بنابراین تداوم راه خونبار شهیدان به استحکام و پایداری اسلام و انقلاب قوت می بخشد.

ضیافتی، رئیس شورای هیئات مذهبی خوی هم در این دیدار بیان کرد: اگر امروز امنیت ، اقتدار و موفقیتی داریم از مجاهدت مادران و همسران شهیدان و به برکت خون و از جان گذشتگی شهداء گرانقدر است ،بنابراین همه ما مدیون خون شهداء و شما خانواده‌های گرانقدر شهدا هستیم. 

کد خبر 1727233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha