تاکید بر مولدسازی و سرمایه‌گذاری اوقاف در طرح‌های تولیدی و اشتغالزایی/ کارگاه‌های تولیدی در جوار امامزادگان ایجاد می‌شود

حجت‌الاسلام مهدیان گفت: در حوزه مولدسازی و سرمایه‌گذاری اقدامات خوبی انجام شده و در آینده همه مردم استان گلستان از برکات آن برخوردار خواهند شد.

حجت‌الاسلام حسین مهدیان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان اظهارکرد: در یکسال اخیر (هفته وقف پارسال تا هفته وقف امسال) ۵۰ وقف جدید در استان داشتیم که ۱۰ مورد آن از ابتدای امسال تا کنون به ثبت رسیده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: حوزه عملکردی و فعالیت‌های اوقاف متفاوت است. هم در حوزه اقتصادی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و هم در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

وی افزود: در حوزه اقتصادی احیای برخی پروژه های به زمین مانده و ساخت و ساز در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی در حال انجام است. در حوزه مولدسازی و سرمایه‌گذاری نیز اقدامات خوبی انجام شده و در آینده همه مردم استان از برکات آن برخوردار خواهند شد.
 
حجت‌الاسلام مهدیان با اشاره به برخی طرح‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری اوقاف و امور خیریه در استان گفت: پروژه‌های پرورش ماهی، تولید و کشت درختان صنوبر هیبریدی، ایجاد نهالستان‌ها و اقدامات دیگر در حوزه‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مجموعه اوقاف و امور خیریه در بقاع متبرکه در سه حوزه مهم آموزش و توانمندسازی، ایجاد اشتغال و بازارچه‌های خیریه برنامه‌های خوبی دارد. در حوزه خیاطی در هفته وقف امسال کارگاهی در جوار امامزاده عبدالله (ع) گرگان و کارگاه حصیر و کناف به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 1727267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha