مدارا با مردم منجر به موفقیت نیروهای نظامی و انتظامی می‌شود

ماموستا حسینی خطاب به نیروهای نظامی و انتظامی گفت: تا می‌توانید با مردم مهربان‌تر باشید و مدارا کنید که این برخورد باعث موفقیت شما در خدمت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، ماموستا سید احسن حسینی امام جمعه موقت سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران مسجد جامع سنندج با تبریک ماه ربیع‌الاول و میلاد پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: زندگی رسول اکرم سراسر رحمت، برکت و سرشار از نصایح برای مسلمین است و ش، پیامبر ما امین مردم و مردم‌دار هستند، افزود: مردم ایشان را معتمد و امین خود می‌دانستند و او را محمد امین می‌خواندند.

امام جمعه موقت سنندج گفت: حضرت خدیجه (س) تاجر بزرگ زمان خود بود که با ازدواج با پیامبر اموال و ثروت خود را برای گسترش اسلام به پیامبر اهدا کرد.

وی تصریح کرد: امروز باید کسانی که توان مالی دارند دست فقرا را بگیرند و در راه رضای خدا از مال خود ببخشند.

ماموستا حسینی افزود: طمع دنیا انسان را نابود می‌کند و نباید اجازه داد لذت‌های دنیوی مانع رسیدن به خدا شود.

امام جمعه موقت سنندج اضافه کرد: پیامبر در میان صحابه، یاران و اهل بیت خود محبوب بود و امروز نیز مردم ما ارادتمندان واقعی رسول مهربانی هستند و باید از تمامی خصوصیات بارز ایشان درس گرفت.

وی ضمن تبریک هفته انتظامی خطاب به نیروهای نظامی و انتظامی اظهار کرد: تا می‌توانید با مردم مهربان‌تر باشید و مدارا کنید که این برخورد باعث موفقیت شما در خدمت خواهد شد.

ماموستا حسینی اضافه کرد: تلاش نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت در کشور قابل تقدیر است و نیروهای انتظامی باید با بهترین برخورد با مردم، دل آنان را به دست آورید که شاهد امنیتی پایدار در استان و منطقه باشیم.

‌ علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان نیز پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار کرد: امسال برنامه‌های هفته ناجا با شعار «مردم قانون مدار، پلیس خدمتگذار» اجرا می‌شود.

وی‌بیان کرد: امروز با همراهی مردم و نیروهای نظامی و انتظامی امنیت خوبی در کردستان حاکم است و امروز وجود امنیت مدیون تلاش همه مردم است.

وی با اشاره به اینکه قانون گذار وظایف فرماندهی انتظامی را استقرار نظم و امنیت دانسته است، افزود: امروز امنیت از مرز آغاز و مرزبانان و مرزنشینان نقش مهمی در حفظ امنیت ایفا کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد: نیروی انتظامی در استان کردستان در راستای کشف مواد مخدر توانسته امسال ۷۳۰ کیلوگرم مواد مخدر را کشف کند و در کشف انواع سرقت نیز رتبه اول کشور را دارد که نتیجه تلاش مردم و نیروهای نظامی و انتظامی است.

سردار آزادی بیان کرد: دشمنان همواره درصدد ناامن نشان دادن کشور هستند اما با همکاری مردم و تلاش شبانه‌روزی نیروهای نظامی و انتظامی دشمنان همیشه با شکست روبرو بوده‌اند.

وی تصریح کرد: کشف ۲۸۸ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق، صدور ۸۰ هزار گذرنامه در سال جاری و مبارزه با جرایم رایانه‌ای از دیگر اقدامات فرماندهی انتظامی در سطح استان بوده است.

فرمانده انتظامی کردستان اضافه کرد: برای ایجاد امنیت فراجا تاکنون ۱۴ هزار شهید و ۲۲ جانباز را تقدیم نظام اسلامی کرده و امسال نیز ۵۱ شهید در کشور برای حفظ کیان انقلاب و ایجاد امنیت تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

کد خبر 1727308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha