موفقیت ۹۶ درصدی پلیس فتا در بازگرداندن اموال مردم

محمدی با اشاره به ثبت و تکمیل ۶۶۵ پرونده در پلیس فتای گلپایگان، از بازگرداندن ۹۶ درصدی اموال مسروقه کلاهبرداری های اینترنتی و سایبری به مردم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، علی اصغر محمدی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه گلپایگان  که در مصلی شهرستان گلپایگان برگزار شد، با تاکید بر اینکه شهرستان گلپایگان در امنیت پایدار و مطلوب قرار دارد، گفت: مردم گلپایگان در یک سال اخیر، ۲۲ هزار با ۱۱۰ تماس گرفتند که میانگین به ۶۵ تماس در روز می رسد و ۷۱ درصد آن مربوط به موارد انتظامی و کلانتری و ۲۱ درصد آن مربوط به پلیس راهور بوده است‌.


فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان از کاهش  سه درصدی تشکیل پرونده های قضایی به دلیل‌ فعال شدن بخش این نیرو و سازش طرفین دعوی خبر داد و بیان کرد: زمان حضور نیروی انتظامی در صحنه، پس از تماس مردم،در  امور کلانتری از ۹ دقیقه به ۷ دقیقه و در امور انتظامی از ۱۵ دقیقه به ۱۰ دقیقه با افزایش ناوگان گشت کاهش یافته است.


وی با یادآوری اجرای طرح های محله محور که با حضور در مساجد و محلات صورت گرفته است و محل های آلوده پاکسازی شده است، تشریح کرد: سه درصد جرایم سرقت کاهش یافته و کشفیات اموال مسروقه و بازگردانی آنها ۷ درصد افزایش یافته است.


محمدی از کاهش ۱۸ درصدی تصادفات منجر به فوت و کاهش هفت دصدی تصادفات جرحی نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: پلیس فتا ۶۶۵ پرونده در سال جاری تکمیل کرده است که در آن ۹۶ درصد اموال ناشی از کلاهبرداری های سایبری به مردم برگردانده شده است.


فرمانده نیروی انتظامی گلپایگان از کشف محموله های قاچاق در یکسال اخیر به ارزش  ۹۰ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال خبر داد و بیان کرد: کشفیات در بخش مبارزه با مواد مخدر ۳۵ درصد رشد داشته است که به دلیل اجرای طرح های مختلف برای دستگیری خرده فروشان، معتادان متجاهر و دارای جرم بوده است.


وی با یادآوری اینکه ۲۶ ماموریت مختلف به پلیس واگذار شده است، از همراهی و همکاری مردم با پلیس تشکر کرد و گفت: امنیت اتفاقی نیست و شاهد این ادعا، شهادت ۵۰ نفر از نیروی انتظامی در سراسر کشور، فقط در شش ماهه اخیر است، نیروی انتظامی تا پای جان، ماموریت محول را انجام می دهد تا به مردم خدمت کرده باشد./

کد خبر 1727312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha