افتخار پلیس پاسخگو بودن و مردم داری است

 فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، افتخار پلیس را پاسخگو بودن و مردم دار بودن دانست و گفت: وظیفه انتظامی حفظ نظم و امنیت جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان؛ سردار "دوستعلی جلیلیان" به عنوان سخنران نمازجمعه مصلی قدس زاهدان که با حضور فرماندهان، معاونان، رؤسای پلیس های تخصصی، جمعی از کارکنان انتظامی و  نمازگزاران برگزار شد، اظهار داشت: فرارسیدن هفته وحدت و انتظامی را موهبت الهی می دانیم و شعارهفته انتظامی "شهروند قانونمدار – پلیس خدمتگذار" نامگذاری شده که این برگرفته از مردمی بودن و پاسخگو بودن پلیس است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: از اقدامات مهم پلیس در این استان می توان به برخورد قاطعانه با برهم زنندگان و مخلان نظم و امنیت وخدمت شبانه روزی و بی منت پلیس به شهروندان اشاره کرد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مشارکت مردم در ایجاد امنیت لازم و ضروری است، افزود: پلیس استان علاوه بر کار امنیتی صد ها کار پیشگیرانه از جرم و کارهای خدماتی و فرهنگی انجام داده و این وظیفه خطیر و مهم با همراهی و همدلی مردم استان به نتیجه رسیده است.

سردار "جلیلیان" در پایان با بیان این که پلیس سهمی از نقش مردم در همه ماموریت هایش تعریف کرده، خاطر نشان کرد: هم قسم شده ایم و عهد می بندیم که تمام توان و آرامش خود را فدای امنیت و آرامش مردم خواهیم کرد.

کد خبر 1727319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha