اتحاد و همدلی نیروهای مسلح موجب دلگرمی دوستان و نگرانی دشمنان انقلاب شده است

آیت الله خاتمی گفت: اتحاد و همدلی نیروهای مسلح رمز موفقیت و مایه دلگرمی دوستان و نگرانی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان صبح امروز در صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی استان که با آغاز هفته نیروی انتظامی در زنجان برگزار شد، اظهار کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمن توطئه های بسیاری برای ضربه زدن به نظام به کار برده است.

وی با یادآوری اینکه حضور همیشه در صحنه ملت ایران موجب ناکارآمدی این توطئه ها شده است، گفت: نیروهای نظامی و انتظامی نیز در کنار مردم بستر امنیت و آرامش ملت را فراهم کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه نیروهای نظامی و انتظامی زینت کشور مردم هستند، تصریح کرد: این نیروها با عزت و افتخار حافظ مرزهای کشورند.

آیت الله خاتمی ادامه داد: اتحاد و همدلی نیروهای مسلح رمز موفقیت و مایه دلگرمی دوستان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

امام جمعه زنجان با یادآوری اینکه اعتماد عمومی بزرگترین سرمایه پلیس محسوب می شود، گفت: مردم با دیدن پلیس احساس امنیت و آرامش می کنند.

در ادامه صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی، فرماندهی انتظامی نیز ضمن اشاره به رشادت ها و جانفشانی های نیروی پلیس در تامین امنیت این مرزو بوم یادآور شد: نیروی انتظامی شهدای بسیاری را برای تامین امنیت کشور فدا کرده است.

محمد طراقیه ادامه داد: نیروهای جان برکف انتظامی در راه حفاظت از مردم و آرمان های انقلاب با تاسی از شهدا از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

به گفته وی، اقتدار توام با رأفت اسلامی و تلاش بی وقفه کارکنان فراجا در کشور بر کسی پوشیده نیست و این رویکرد پلیس در تامین نظم و امنیت است.

کد خبر 1727350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha