بازدید از موزه شیروان رایگان شد

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شیروان گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی، بازدید از موزه شیروان از 14 مهرماه به مدت یک هفته رایگان است.

حمید رازقی، سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: به مناسبت هفته نیروی انتظامی و به منظور تجلیل از خدمات شایسته زحمت کشان این عرصه، بازدید از موزه شهرستان برای پرسنل نیروی انتظامی به همراه خانواده با ارائه کارت شناسایی از تاریخ ۱۴ مهر به مدت یک هفته رایگان است.

وی خاطرنشان کرد: ساعت بازدید از موزه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۷ و روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۹ الی ۱۸ خواهد بود.

رازقی عنوان کرد: این اقدام به مناسبت هفته فراجا با رویکرد توان افزایی و حمایت های بی دریغ کارکنان خدوم فراجا شهرستان انجام شده است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شیروان بیان کرد: این شهرستان دارای آثار تاریخی، فرهنگی و صنایع دستی منحصر به فردی است که گوشه ‌ای از یافته های کاوشگران، باستان شناسان، هنر دست صنعتگران و آداب و رسوم مردم این سرزمین در موزه محلی و مردم شناسی به نمایش گذاشته شده است.

 رازقی اضافه کرد: ترغیب و انگیزه بخشیدن به مردم برای شناخت بیشتر با این مواریث ارزشمند از اولویت‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به شمار می‌رود.

وی افزود: این موزه در دو طبقه شامل کارگاه، آزمایشگاه، مرمت، کارگاه های تولیدی، خزانه و اتاق قرنطینه و طبقه همکف احداث شده و به دوربین های امنیتی، سامانه اطفای حریق و تاسیسات نور پردازی مجهز است.

کد خبر 1727356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha