امنیت کشور حاصل تلاش‌ نیروهای مسلح است

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی گفت: امنیت و اقتدار کنونی در کشور حاصل تلاش نیروی مقتدر فراجا و سایر نیروهای مسلح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام محمد جواد باقری‌ارومی امروز(شنبه، ۱۵ مهر) در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در محل ستاد عملیات مرزبانی با تبریک هفته فراجا با اشاره به آیه «کونوا قوامین لله شهدآء بالقسط»، اظهار کرد: همه نیروهای مسلح و بسیج در راه خدا تلاش می‌کنید و ان‌شاالله تلاش‌های شما مورد توجه و عنایت پروردگار متعال باشد.

امام جمعه بندر آستارا افزود: ان‌شاالله در این مسیر ثابت قدم بوده و در راستای خدمت به مردم و تامین آسایش و امنیت برای آنها از هیچ تلاشی دریغ نکنید.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری «که نزدیک قله هستیم و با صبر و استقامت به آن می‌رسیم»، تصریح‌کرد: اگر در راه دین خدا ثابت قدم و استوار باشیم ان‌شاالله نصرت الهی هم شامل می‌شود و به پیروزی می‌رسیم.

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با اشاره به اینکه نبود امنیت جامعه را دچار هرج و مرج می‌کند و  امنیت و  اقتدار کنونی در کشور حاصل تلاش نیروی مقتدر فراجا و سایر نیروهای مسلح است،گفت: پلیس در جمهوری اسلامی باید سرشار از معنویت باشد و اقتدار نیروهای فراجا با اتکا به معنویت حاصل شده است.

سرهنگ هادی قاسمی نیز در این مراسم با تبریک هفته فراجا به شأن و مقام نیروی انتظامی در کلام رهبری اشاره کرد و افزود: فراجا به عنوان متولی نظم و امنیت در جامعه؛ دارای رسالت مهم و خطیری است.

فرمانده هنگ مرزی بندر آستارا با بیان‌اینکه نیروهای انتظامی در دوران دفاع مقدس همپا و همراه سایر نیروهای مسلح و نیروهای مردمی کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشتند و امروز نیز شاهد تلاش‌های آنان در راستای دفاع از مرزها و تامین امنیت در جای جای کشور هستیم، تصریح‌کرد: خدمت به مردم ولایتمدار و شریف ایران اسلامی لوح افتخاری برای نیروها و کارکنان فراجا است.

وی با اشاره به اینکه امنیت در سایه تلاش‌های شما طلوع پیدا می‌کند و عدالت وامدار بیداری شماست، ادامه داد: حضور مقتدرانه نیروهای فراجا و مسلح کشور اجازه عرض اندام به دشمنان را نمی‌دهد.

سرهنگ قاسمی، آرامش را هدیه الهی دانست که چشمان بیدار نیروهای نظامی و فراجا به مردم هدیه می‌دهد.

فرمانده هنگ مرزی بندر آستارا، امنیت و اقتدار و آسایش کنونی کشور را مدیون و مرهون تلاش‌ها و جانفشانی‌های کارکنان فراجا و همه نیروهای امنیتی، انتظامی و هوشیاری و بصیرت مردم دانست و خاطرنشان‌کرد: باید قدر این امنیت را بدانیم و شکرگزار خداوند باشیم.

به گزارش شبستان، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا با حضور یگان‌های انتظامی، مرزبانی، سپاه مقاومت، نیروی دریایی ارتش و سپاه، نیروی زمینی سپاه و بسیج برگزار شد.

در مراسم مذکور شرکت‌کنندگان  ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، یاد و خاطره شهدای فراجا را گرامی‌داشتند.

تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران ، پیشکسوتان و بازنشستگان فراجا و نیروهای نمونه فراجا پایان بخش صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در بندر آستارا بود.

کد خبر 1727392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha