حزب الله: عملیات پیروزمندانه در غزه پاسخ قاطع به جنایت‌های رژیم صهیونیستی است

حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: عملیات پیروزمندانه امروز پاسخی قاطع به تداوم جنایات اشغالگران و تایید جدیدی بر اراده ملت فلسطین است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العهد، روابط رسانه‌ای حزب الله با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: حزب الله این عملیات گسترده قهرماناه را به ملت مقاوم فلسطین و مبازران گروه‌های قهرمان فلسطین به ویژه برادران گردان‌های قسام و جنبش مقاومت اسلامی حماس تبریک می گوید.

 در این بیانیه آمده است: این عملیات پیروزمندانه پاسخی قاطع به تداوم جنایات اشغالگران و تجاوز مستمر به مقدسات و اهداف و کرامت‌هاست و تایید جدیدی بر اراده ملت فلسطین و تفنگ مقاومت تنها گزینه مقابله با تجاوزگری و اشغالگری است.

این عملیات پیامی به جهان عرب و اسلام و همه جامعه بین‌الملل به ویژه آنهایی که برای عادی سازی با این دشمن تلاش کردند، است. مسئله فلسطین یک مسئله زنده است تا پیروزی و آزادی نمی‌میرد.

ما از ملت‌های عربی و اسلامی و آزادگان جهان می خواهیم تایید و حمایت خود را از ملت فلسطین و جنبش‌های مقاومت که بر وحدت میدانی خود با خون و عمل و فعل تاکید دارند، اعلام کنند.

رهبری مقاومت اسلامی در لبنان از نزدیک همگام با تحولات مهم در عرصه فلسطین است و اوضاع میدانی را با توجه بسیار دنبال می کند و با رهبران مقاومت فلسطین در داخل و خارج ارتباط مستقیم دارد و ارزیابی مستمر حوادث و روند عملیات را با آنها انجام می دهد. به همین دلیل ما از رژیم صهیونیستی می خواهیم درس‌های مهمی که مقاومت فلسطین در میدان و عرصه مبارزه و رویارویی برآنها تمرکز دارد، یاد بگیرد.

کد خبر 1727399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha