نایب رئیس مجمع جهانی اهل بیت حادثه تروریستی حمص سوریه را به شدت محکوم کرد

نایب رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع) با صدور بیانیه‌ای حادثه تروریستی مراسم فارغ‌التحصیلی افسران دانشکده حمص سوریه را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک و نایب رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع) با صدور بیانیه‌ای حادثه تروریستی مراسم فارغ‌التحصیلی افسران دانشکده حمص سوریه را به شدت محکوم کرد.

حضرت آیت‌الله دری نجف‌آبادی در این بیانیه آورده است:

"بسم ربّ الشهداء و الصدیقین"

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

جنایت تروریستی بسیار وحشتناک در حمص سوریه و کشته و شهید شدن بیش از ۱۱۲ نفر و زخمی شدن بیش از ۲۴۰ نفر از نظامیان دانشکده افسری کشور دوست و برادر سوریه، موجب تأثر و تألم اینجانب و مردم شهیدپرور استان مرکزی شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: اینجانب ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت به ملت مظلوم و مقاوم سوریه و خانواده معزز شهدا و ایثارگران و نیز نیروهای مسلح و دولت سوریه از خداوند متعال برای درگذشتگان از این حادثه دلخراش و جنایتکرانه رحمت و غفران و برای ملت فداکار و سختکوش سوریه پیروزی و سربلندی و برای نیروهای مسلح آن کشور موفقیت در برابر استکبار و صهیونیزم و جنایتکاران و برای دولت آن کشور، خدمت و پیروزی بر شیاطین و عمال آن ها و اسرائیل و مزدوران آن ها را خواستارم.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: از خداوند بزرگ مسئلت دارم تا شر اسرائیل و ارباب جنایتکار و عمال مزدور آن ها را از سر منطقه کوتاه فرماید و با عنایات خود و فداکاری ملت های منطقه، عزت و اقتدار و امنیت را در منطقه غرب آسیا برقرار فرماید.

در ادامه این بیانیه آمده است: در چنین شرایطی که دشمنان از هر ابزاری در جهت تضعیف جهان اسلام استفاده می‌کنند، وحدت مهمترین راهبرد استراتژیک برای مقابله با توطئه‌های بدخواهان و دشمنان اسلام است و مسلمانان برای دفاع از کیان امت اسلام نباید از مسئله وحدت غافل شوند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در بخش دیگری از این بیانیه آورده است: از مجامع بین المللی می خواهم در برابر این جنایات ضد بشری سکوت را روا ندارند و اجازه ندهند تا خون بی گناهان مظلوم به ناحق ریخته شود و جنایتکاران خیانت‌پیشه، در سایه حمایت های استعمارگران به این قبیل خشونت‌های وحشیانه اقدام نمایند و هر روز تحت عنوانی خون صدها انسان مظلوم و بی گناه را در نقاط مختلف مانند پاکستان، افغانستان، عراق، سوریه و دیگر مناطق به ناحق بریزند.

کد خبر 1727456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha