شادی مردم بیرجند در پی پیروزی مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی

شهروندان بیرجندی شامگاه شنبه (۱۵ مهر) در میدان قدس حضور یافته و با سر دادن شعارهای حماسی از پیروزی غیورمردان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی ابراز خوشحالی و سرور کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جشن مردمی طوفان الاقصی شامگاه (۱۵ مهر) در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و عملیات غرورآفرین جبهه‌ مقاومت و حماس علیه رژیم غاصب صهیونیستی در میدان قدس شهر بیرجند برگزار شد.

تجمع کنندگان در حالی که پرچم‌های فلسطین، حزب الله لبنان و ایران را در دست داشتند با سردادن شعارهای «الله اکبر»، «مرگ بر اسرائیل»، «فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است»، ضمن ابراز انزجار از جنایات رژیم اشغالگر قدس، از مردم فلسطین دفاع کرده و بر لزوم وحدت بین جهان اسلام در مقابله با استکبار جهانی تأکید کردند.

حجت الاسلام مهدی رحیم‌آبادی- مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در این جشن مردمی با اشاره به اینکه مظلومان فلسطینی ده‌ها سال داشتند با رژیم غاصب صهیونیست می‌جنگیدند اما نه با ادبیات مقاومت و مجاهدتی که پرچم حسین بن علی (ع) در رأس باشد، گفت: اما با پیروزی انقلاب اسلامی به پرچمداری امام راحل عزیز و حضور انقلابی ملت مقتدا به اباعبدالله(ع) امروز جبهه مقاومت توانست اولین سیلی بسیار بزرگ و جانانه را بر گوش ناشنوا و چشمان کور صهیونیستی بزند که چندسال پیش در عراق اسلامی خون برادران عزیز ما در جبهه مقاومت را به هم آمیخت.

وی افزود: سیلی حقیقی نابودی رژیم غاصب اسرائیل است که همانگونه که وعده الهی است قدم به قدم به نابودی نزدیک‌تر می‌شوند و استخوان‌های پوک و پوسیده آنان به زباله‌دان تاریخ می‌رود.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی در ادامه بیان کرد: اما این مسیر نیاز به اقتدای جانانه به فرمایشات فرمانده این جبهه بزرگ مقاومت، رهبر عزیز و بزرگوارمان امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) دارد.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه پیام مومنین حقیقی این است که جان فدای امام عصر (عج) می‌کنند، گفت: این پیروزی جبهه مقاومت هنوز اول ماجرا است و ان شاءالله وعده الهی نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود و دعا می‌کنیم خداوند همه ما را در مسیر مقاومت و شهدا ثابت قدم نگه‌ دارد و به زودی پرچم متعالی اسلام ناب را بر بلندای قدس به اهتزاز درآورد و همه ما در جماعت جهانی مهدی آل محمد (عج) توفیق حضور پیدا کنیم و شاهد برپایی حاکمیت الهی و آغاز حیات طیبه بشری باشیم.

گفتنی است، به دنبال جنایات ادامه‌دار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مقدسات مسلمانان در سرزمین‌های اشغالی، امروز رزمندگان مقاومت فلسطین عملیات همه جانبه و پیچیده‌ای را علیه اشغالگران صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی از هوا، زمین و دریا آغاز کردند که فقط در عرض ۲۰ دقیقه پنج هزار راکت و موشک به مواضع صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی شلیک شده و پهپادهای مقاومت نیز چندین موضع صهیونیست ها را هدف قرار دادند.

کد خبر 1727482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha