درخواست از سازمان همکاری اسلامی برای تشکیل نشست فوری حمایت از مبارزان آزادی فلسطین

چهار سازمان غیردولتی اسلامی از سازمان همکاری اسلامی خواسته اند تا یک جلسه اضطراری برای صدور یادداشت همبستگی با مبارزان آزادی فلسطین تشکیل دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « malaymail»، چهار سازمان غیردولتی اسلامی از سازمان همکاری اسلامی خواسته اند تا یک جلسه اضطراری برای صدور یادداشت همبستگی با مبارزان آزادی فلسطین تشکیل دهد.

سازمان های مردم نهاد با حمایت کامل خود از عملیات طوفان الاقصی که توسط حماس با حضور رزمندگان قسام، جهاد اسلامی، قدس و گردان جنین علیه اسرائیل آغاز شد، تاکید کردند که جنایات اسرائیل علیه فلسطینیان باید توسط همه مسلمانان و کشورهای اسلامی پاسخ داده شود.

عملیات طوفان الاقصی یک عملیات تلافی جویانه برای برگرداندن وضعیت موجود به نفع مقاومت فلسطین است.

رژیم صهیونیستی بیش از هفت دهه است که رنج هولناکی را بر فلسطینی‌ها اعم از مسلمان و مسیحی در سرزمین های اشغالی تحمیل کرده است.

سازمان‌های غیردولتی اسلامی  در بیانیه‌ای مشترک گفتند که با این حال جنبش مقاومت قدرت بیشتری برای استقامت جمع‌آوری کرده است.

روز گذشته، «محمد ضیف»، فرمانده نظامی حماس، آغاز «عملیات نظامی» علیه اسرائیل را در پی رگبار حملات راکتی از نوار غزه اعلام کرده است.

هدف از عملیات طوفان الاقصی پایان دادن به «تخلفات اسرائیل» است.

ارتش اسرائیل نیز به نوبه خود عملیات شمشیرهای آهنین را علیه حماس در نوار غزه آغاز کرد و بنیامین نتانیاهوریال نخست وزیر اسرائیل گفت که ما در حال جنگ هستیم.

سازمان‌های غیردولتی اسلامی گفتند که جنایات بی‌پایان نیروهای اشغالگر اسرائیل علیه فلسطینی‌ها برای بیش از هفت دهه ادامه داشته است، با این حال پاسخ مؤثری از سوی جامعه بین‌المللی ارائه نشده است.

در این بیانیه آمده است که از زمان توافق اسلو، واقعیت بدتر شده است. جنبش مقاومت تنها نیروی مهیب برای به چالش کشیدن نیروهای صهیونیستی است که جنایات آن علیه بشریت و نقض قوانین بین المللی روز به روز تشدید شده است.

کد خبر 1727551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha