اجتماع مردم ساری در حمایت از عملیات طوفان الاقصی|۱۱۰برنامه با هدف تقویت روحیه استکبار ستیزی در مازندران برگزار می شود

حجت الاسلام اصغری ولوجایی برلزوم تولید محتوا و استفاده از فرصت رسانه برای تقویت روحیه استکبار ستیزی بین اقشار مختلف جامعه تاکید کرد و گفت: ۱۱۰برنامه تبیینی تبلیغی از جمله راهپیمایی یوم الله ۱۳آبان در مازندران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام علی اصغر اصغری ولوجایی- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در جلسه ستاد بزرگداشت روز سیزده آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تحسین عملیات طوفان الاقصی فلسطینیان علیه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: ۱۶امروز در میدان امام حسین علیه السلام ساری اجتماع مردم شریف مرکز استان را در حمایت از فلسطینیان را خواهیم داشت.  

وی با اشاره به روزملی مبارزه با استکبار جهانی، بر لزوم تقویت بنیه دفاعی، اعتقادی و نظامی امت اسلام برای مقابله با دسیسه های استکبار جهانی تاکید کرد.

حجت الاسلام اصغری از انقلاب اسلامی به عنوان مهمترین سنگر برای مبارزه با استکبار جهانی یاد کرد کرد گفت: ملت شریف ایران اسلامی با هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری درصف مقدم مبارزه با استکبار جهانی قرار دارند.

وی با بیان اینکه ذیل ستاد بزرگداشت روز سیزده آبان ۵کارگروه تشکیل شده است، افزود: دستگاه های عضو این ستاد باید برنامه های مختلف از جمله نشست های تبیینی و تبلیغی با محوریت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی طراحی و اجرایی نمایند.

حجت الاسلام اصغری ولوجایی یادآورشد: کارگروه رسانه با محوریت صدا وسیما، کارگروه دانش آموزی با محوریت آموزش و پرورش، کارگروه تولید محتوا با محوریت تبلیغات اسلامی، کارگروه دانشجویی با محوریت بسیج دانشجویی و نهاد رهبری و کارگروه مشارکت با محوریت سپاه کربلا برای بزرگداشت روز سیزده آبان برنامه ریزی خواهند داشت تا با همکاری سایر نهادها و سازمان و دستگاه های اجرایی استان در سراسر مازندران برگزار شود.

وی ضمن قدردانی از مردم ولایت مدار مازندران برای حضور گسترده و وحدت آفرین در راهپیمایی روز سیزده آبان سال گذشته از برگزاری راهپیمایی روز ملی مبازره با استکبار جهانی همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: تشریح و تبیین نقش بی بدیل دانش آموزان در استکبار ستیزی و شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران و انتقال این رشادت ها به نسل نو، تقویت روحیه استکبار ستیزی و تشریح توطئه های استکبار علیه انقلاب اسلامی ایران از مهمترین اهداف گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان است.

حجت‌الاسلام اصغری از برگزاری بیش از ۱۱۰ برنامه به منظور بزرگداشت باشکوه یوم الله سیزدهم آبان خبر داد و اضافه کرد: برگزاری همایش‌ها، نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی، برگزاری یادواره‌های شهدای دانشجو و دانش آموز، برگزاری مسابقات و نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری، تولید محتوای تحقیقی و هنری، نواختن زنگ استکبارستیزی در مدارس، برگزاری ویژه‌برنامه پیش از خطبه‌های نماز جمعه با بهره‌مندی از سخنرانی دانشجویان و دانش آموزان نخبه و انقلابی، فضاسازی شهری و تبلیغات محیطی و… بخشی از برنامه‌های این ستاد خواهد بود.
 

کد خبر 1727585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha