افزایش ۴۰ درصدی بهره وری موقوفات در خراسان رضوی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: با کمک امنا در احیا و بهره وری موقوفات،افزایش ۴۰ درصدی بهره وری موقوفات را شاهد بودیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام محمد احمدزاده در همایش استانی یاوران وقف که در محل تالار فرهنگی نور برگزار گردید، ضمن تشکر از دست اندرکاران حوزه وقف و موقوفات، بیان کرد: سال گذشته با سرمایه ای که واقفین و خیرین از خودبه جا گذاشتند، علاوه بر اینکه بیش از ۱۷۵ میلیارد تومان اجرای نیت واقف داشتیم، در حوزه عمرانی حدود  ۳۵ هزار متر مربع کار عمرانی ، در مجموعه موقوفات و بقاع متبرکه دربیش از ۶ هزار متر مربع سرمایه گذاری شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: همه این سرمایه های ایجاد شده با مجاهدت و همراهی اصحاب وقف چون واقفین، خیرین، هیات امنا، خادم افتخاری و بیش از ۱۷۰ نفر امین موقوفات در بخش های مختلف انجام شده و توسط مردم اداره می شود.

وی افزود: کمک امنا در احیا و بهره وری موقوفات باعث افزایش ۴۰ درصدی بهره وری موقوفات شد و از همین جا از کسانی که یاری کردند، امور مساجد، بنیاد مسکن، ثبت اسناد و املاک استان،  آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی، دستگاههای امنیتی و مجموعه هایی که در توسعه اقتصادی موقوفات نقش دارند تشکر می کنم.

کد خبر 1727620

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha