امیدآفرینی یکی از مسئولیت‌های روحانیون و طلاب است

حجت الاسلام معزی با بیان اینکه امیدآفرینی مسئولیت روحانیون و طلاب است، تاکید کرد: از جهاد تبیین برای اقناع مردم استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان و به نقل از روابط عمومی هلال احمر گلستان، حجت الاسلام والمسلمین حسینعلی معزی در جمع طلاب شیعه و اهل سنت استان گلستان گفت: روحانیون و طلبه‌ها با مردم امید آفرین سخن بگویند و در مشکلات راهگشا باشند و جامعه نیازمند چنین راه و روشی است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به خدمات ارزنده و وحدت آمیز روحانیون در حوادث اشاره کرد و افزود: در سیل گلستان بنده شاهد خدمات روحانیون شیعه و سنی بودم. این استان منطقه‌ای شناخته شده و با سابقه علمی ارزشمند است.

وی در ادامه درباره خدمات هلال احمر به حجاج و زائرین اربعین، گفت: در حج بهترین خدمات با بهترین امکانات توسط هلال احمر به حجاج ارائه شد، همچنین خدمات هلال احمر ایران در ۷۰ مسیر نجف تا کربلا بی نظیر بود تا جایی که مورد رئیس فدراسیون جهانی هلال احمر قرار گرفت.

حجت الاسلام معزی بیان کرد: در هلال احمر هیچگاه تفاوتی میان شیعه و سنی مطرح نبوده و در حوادث نگاه‌ سوگرایانه نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: دین اسلام دین مهر و محبت است با مردم با رحمت و مودت رفتار کنیم قطعا مردم رفتار محبت آمیز ببیند جلب دین خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با بیان اینکه امیدآفرینی مسئولیت روحانیون و طلاب است، تاکید کرد: از جهاد تبیین برای اقناع مردم استفاده شود.

کد خبر 1727673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha