مقاومت، تنها راه رویارویی با دشمن صهیونیستی و اشغالگران قدس است

فرمانده سپاه شیروان گفت: مقاومت تنها راه برای رویارویی با دشمن صهیونیستی و اشغالگران قدس است که خداروشکر در این خصوص کوتاه نخواهیم آمد.

سرهنگ علی دارابی، فرمانده سپاه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی در رابطه با حوادث اخیر و ستم ها و ظلم صهیونیست ها اظهارکرد: مقاومت شجاعانه و مدبرانه تنها راه مقابله با رژیم کودک کش صهیونیستی و زمینه ساز از بین بردن سیاست های پلید رژیم صهیونیستی است.

 وی با اشاره به سیاست های پلید رژیم صهیونیستی در منطقه خاطرنشان کرد: سیاست هایی که برگرفته از روح تفرقه افکنی و ترویج روحیه اباحی گری بوده و در صورت بی تفاوتی در قبال این سیاست ها، ملت مسلمان منطقه به دردسرهای سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و نظامی خواهند افتاد.

 سرهنگ دارابی عنوان کرد: عملیات های اخیر رزمندگان فلسطینی برگرفته از همان روحیه شجاعت و سلحشوری است که امروز توانسته خواب را بر ددمنشانه صهیونیست حرام کند و به اذن الهی این گونه عملیات ها شکننده عمر ناقص جریان پلیدی خواهد بود که دست اش به خون هزاران انسان بی گناه در منطقه آلوده شده است.

 فرمانده سپاه شیروان بیان کرد: امید می رود که جریان مقاومت بتواند با روحیه عالی در مسیر آزادسازی فلسطین و تحقق آرمان مردم فلسطین به پیروزی‌های هر چه بیشتری دست پیدا کند.

سرهنگ دارابی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی رو به زوال و جبهه مقاومت در حال فتح قله‌های پیروزی است، تصریح کرد: ما پیروزی نهایی ملت فلسطین را وعده الهی می‌دانیم و ملت ایران همواره در کنار ملت‌های آزادی‌خواه و مستقل و در صدر آنها ملت آزادی‌خواه فلسطین ایستاده است.

وی اضافه کرد: آنچه در سرزمین‌های اشغالی و در نبرد با رژیم غاصب صهیونیستی رقم خورد رخدادی عظیم و بی‌بدیل طی ۷۰ سال گذشته بود که با این عملیات مبتکرانه و پیروزمندانه حقیقتاً امت اسلامی خوشحال شد.

کد خبر 1727683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha