فعالیت قرارگاه های ایده پردازی مبتنی بر نگاه مردم پایه

حجت الاسلام محقی گفت: فعالیت قرارگاه های ایده پردازی در بدنه ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مبتنی بر نگاه مردم پایه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی محقی- سرپرست ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی- امروز (۱۷ مهر) در قرارگاه ایده پردازی خواهران کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی مناطق (سجادشهر، الهیه، کارگران و معصومیه) بیرجند اظهار کرد: امروز شرایط فرهنگی کشور بگونه ای است که نباید خود را درگیر آرم و نشان ها بکنیم چرا که آرمانی بزرگتر در پیش روی داریم.

وی با اشاره به از هم گسیختگی در برخی از مساجد سطح استان و عدم تعامل ارکان برای اجرای هرچه موثرتر برنامه ها افزود: فعالیت قرارگاه های ایده پردازی در بدنه ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مبتنی بر نگاه مردم پایه و با هدف رفع این دغدغه ها است تا بتوانیم مساجد را در برنامه های مشترک، پای کار آوریم.

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه برخی از برنامه های فرهنگی باید در سطح محلات اجرا شود، ادامه داد: این موضوع اگر با هم افزایی دیگر مساجد انجام شود، ضعف در اجرای برنامه ها را از مساجد کاهش خواهد داد.

وی تصریح کرد: این مهم در کاهش آسیب های اجتماعی در بلندمدت تاثیرگذار خواهد بود و علاوه بر شناسایی برخی از مشکلات، در حل و برطرف کردن آن نیز موثر خواهد بود.

وی به همچنین گریزی به راه اندازی قرارگاه اشتغال در بدنه ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زد و گفت: این قرارگاه با عضویت ۱۶ مسجد در نقاط مختلف شهر بیرجند تشکیل شده است تا علاوه بر رسیدگی به برخی از مشکلات بانوان سرپرست خانوار، در فروش و رساندن مسجد به جایگاه طراز آن یعنی ورود به تمام فعالیت های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و هنری و... قدمی برداشته باشیم.

حجت الاسلام محقی در پایان به فعالیت خبرگزاری شبستان به عنوان یک رسانه تخصصی حوزه مسجد هم اشاره کرد و گفت: این رسانه آمادگی انعکاس تمامی ظرفیت ها، توانمندی ها و مطالبات بچه های مسجد را دارد.

کد خبر 1727700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha