قدرت امروز ما به برکت خون شهدا است

کشکولی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی یک قدرت در منطقه محسوب می شود، گفت: ما با شهیدان قدرت گرفته ایم و راه شهدا را ادامه می دهیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار «مرتضی کشکولی»، امروز(۱۷شهریور)، در آیین گرامیداشت یک هزار شهید جامعه عشایری لرستان، اظهارداشت: شهدای جامعه عشایری استان لرستان یک هزار و ۲۴ شهید هستند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه شهدا برای دفاع از انقلاب و آرمان های امام راحل جان خویش را تقدیم کردند، افزود: شهیدان با الگوگیری از امام راحل و جانفشانی در مقابل دشمنان ایستادگی کرده اند.

وی گفت: عشایر با وجود کوچ های فصلی، در مبارزه و جنگ علیه دشمن مشارکت داشته، با جانفشانی و از خودگذشتگی همواره در راه انقلاب گام برداشته و با تقدیم شهدا خود را ثابت کرده‌اند.

 سردار کشکولی  با اشاره به اینکه امام خمینی (ره ) با جایگزینی مدل حکومتی جمهوری اسلامی، پیروزی خون بر شمشیر را مطرح کرد، ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی یک قدرت در منطقه محسوب می شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهارکرد: امروز ما با شهیدان قدرت گرفته ایم و همه باید ادامه دهنده راه شهدا و آرمان های شهدا باشیم.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ۶۵۵۵ شهید استان لرستان خاطرنشان کرد این کنگره باید در بالاترین سطح و در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان برگزار شود.

سردار کشکولی در پایان به پیروزی مردم فلسطین بر رژیم صهیونیستی و انصار الله یمن اشاره و بیان کرد: با اعتماد به خدا و قدرت مردم پیروزی بر دشمنان آسان است.

کد خبر 1727748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha