فریاد الله اکبر دانشجویان برای حمایت از حماس در دانشگاه اسلامی علیگر هند

دانشجویان مسلمان دانشگاه اسلامی علیگر  هند در حمایت از گروه مقاومت حماس و عملیات طوفان الاقصی در محوطه این دانشگاه فریاد الله اکبر سر دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «opindia»، دانشجویان مسلمان دانشگاه اسلامی علیگر  هند در حمایت از گروه مقاومت حماس و عملیا طوفان الاقصی در محوطه این دانشگاه فریاد الله اکبر سر دادند.

دانشجویان این دانشگاه همچنین اعتراض خود را نسبت به اقدامات نظامی رژیم صهیونیستی و حمله به غزه تا کنون چندین بار تکرار شده است، اعلام کردند.

دانشجویان مسلمان حامی فلسطین شعارهای الله اکبر سر داده بودند و پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آنها شعارهایی علیه رژیم صهیونیستی و حمایت از فلسطین نوشته شده بود.

روی یکی از پلاکاردها نوشته شده بود: در کنار فلسطین ایستاده ایم و فلسطین را آزاد خواهیم کرد، این سرزمین فلسطین است، نه اسرائیل.

به گزارش رسانه ها، صدها دانشجوی این دانشگاه در این تجمع شرکت کرده بودند.

دانشجویان دانشگاه اسلامی علیگر، اعلام کردند که اسرائیل در فلسطین جنایت می کند و صدای اعتراض به این جنایان باید در همه جاری دنیا بلند باشد.

در همین حال، بر اساس آخرین گزارش تایمز اسرائیل، تعداد کشته شدگان در اسرائیل در پی حمله چند جبهه حماس به اسرائیل از 700 نفر گذشته است.

در این گزارش آمده است که بیش از 100 اسرائیلی هنوز در بازداشت حماس هستند.

همچنین گزارش شده است که حدود 400 نفر در غزه در اقدام تلافی جویانه نیروهای اسرائیلی کشته و بیش از دو هزار نفر نیز مجروح شده اند.

کد خبر 1727792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha