ضرورت برنامه‌ریزی برای سلامت و مشارکت حداکثری در انتخابات

حجت‌الاسلام محمدیان، با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی هرچه بیشتر برای سلامت و مشارکت حداکثری در انتخابات امسال گفت: سلامت انتخابات بسیار مهم است و مقام معظم رهبری هم بر آن تأکید ویژه دارند.

حجت‌الاسلام احمد محمدیان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، ضمن گرامیداشت هفته فراجا اظهار کرد: دلاورمردان فراجا باعث افتخار ما هستند و در برقراری نظم، امنیت و مقابله با اشرار و هنجارشکنان تلاش می‌کنند.

امام جمعه موقت اندیمشک، با بیان اینکه با کمک مسئولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر کارهای متعددی به منظور مقابله با هنجارشکنی در حال انجام است افزود: باید همکاری و پیشتیبانی بیشتری از سوی دستگاه‌ها با فراجا صورت گیرد و همچنین هنجارشکنی‌ها اولویت‌بندی شوند.

وی اذعان کرد: سال گذشته عده‌ای دست به اغتشاش زدند و با حجاب به عنوان حکم الهی مقابله کردند و شاهد کاهش ارزش‌های اخلاقی در جامعه بودیم که لازم است هزینه‌ها و آسیب‌های اغتشاشات بیان شود.

حجت‌الاسلام محمدیان، تصریح کرد: انتظار می‌رود رسانه‌ها این جریانات را رصد، پالایش و تبیین‌ کنند، مانع دوقطبی‌سازی کاذب جلوگیری شوند و به انعکاس وقایع بپردازند و نقاب جریانات فریبکار سیاسی را بردارند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم عنوان کرد: هدف اصلی ما حفظ انقلاب است و مشارکت حداکثری در انتخابات به عنوان یکی از راه‌های حفظ انقلاب به حساب می‌آید.

امام جمعه موقت اندیمشک، با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی هرچه بیشتر برای سلامت و مشارکت حداکثری در انتخابات امسال بیان کرد: سلامت انتخابات بسیار مهم است و مقام معظم رهبری هم بر آن تأکید ویژه دارند.

وی خدمتگزاری به مردم ارزش بسیاری دارد اما مسئولیت سنگینی است خاطر نشان کرد: کاندیدا نباید برای رأی، یکدیگر را تخریب کنند تا مبادا دود این مسائل به چشم انقلاب برود.

کد خبر 1727839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha