خانه بازی مسجد در کانون های فعال و دارای ظرفیت راه اندازی می شود

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مساجدی که ظرفیت لازم را داشته باشند به عنوان خانه بازی مسجد از تجهیزات فوتبال دستی و میز تنیس برخوردار خواهند شد تا کودکان و نوجوانان سرگرمی لازم را در مسجد داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «کریم لایقی اصل» صبح امروز (۱۸ مهر ماه) در دیدار مدیر کانون فرهنگی و هنری الرحمن، مسجد جامع صاحب الزمان (عج) یاسوج ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته توسط این کانون، اظهار کرد: فرزندان مسجدی اعتقاد راسخی به انقلاب و اسلام دارند و در راستای پیشبرد اهداف و برنامه‌های آن نیز تلاش مضاعفی از خود نشان می‌دهند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کمک‌های خوب ستاد استانی به کانون‌های فعال و با برنامه، گفت: امسال از عید غدیر تا قربان به کانون‌های فعال که فعالیت‌های آنها در سامانه «بچه‌های مسجد» به ثبت رسیده بود، تجهیزات فرهنگی و ورزشی اهدا شد.

وی خاطرنشان کرد: تجهیزاتی که جذابیت بیشتری داشته و افراد بسیاری به واسطه آنها جذب مسجد می شد، خریداری و در اختیار کانون فعال قرار گرفت.

لایقی اصل فعالیت‌های کانون فرهنگی الرحمن یاسوج را ستود و افزود: در صورت معرفی یکی از بانوان کانون به ستاد استانی، می‌توان در راستای تشکیل کانون فرهنگی بانوان در این مسجد به منظور کمک‌های بیشتر، همکاری لازم را داشته باشیم.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد از مدیر کانون فرهنگی الرحمن خواست ساختار مسجد به درستی تعریف شده تا هر شخص بتواند به راحتی در راستای فعالیت‌های مربوط به کانون و مسجد برنامه‌ریزی لازم را داشته باشد.

وی ضمن تاکید بر شناسایی و تجلیل از کانون‌های فعال و برتر استان، بیان کرد: امسال ۲۵۰ کانون فرهنگی و هنری استان فعالیت‌های خود را در زمینه طرح اوقات فراغت در سامانه بارگذاری کردند.

لایقی اصل خاطرنشان کرد: مساجدی که ظرفیت لازم را داشته باشند به عنوان خانه بازی مسجد از تجهیزات فوتبال دستی و میز تنیس برخوردار خواهند شد تا کودکان و نوجوانان سرگرمی لازم را در مسجد داشته باشند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: اگر خانواده‌ها محلی برای بازی فرزندان داشته باشند راحت‌تر می‌توانند در برنامه‌های مسجد شرکت کنند و از طرفی از سرگردانی فرزندان آنها در کوچه و خیابان نیز جلوگیری می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت کادرسازی در مسجد صاحب الزمان (عج) یاسوج، گفت: با توجه به فعالیت کانون فرهنگی و هنری الرحمن، تلاش می‌کنیم که حمایت‌های لازم را از کانون داشته باشیم.

«محمد کریمیان»، مدیر کانون فرهنگی و هنری الرحمن، مسجد صاحب الزمان (عج) یاسوج نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حسن نیت مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، گفت: بچه‌های این مسجد فعال بوده و کانون تاکنون فعالیت‌های ارزشمندی را انجام داده است.

کد خبر 1727857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha