برنامه کانون های مساجد استان زنجان به مناسبت ۱۹ مهرماه تشریح شد

اسلامی با تشریح برنامه کانون های مساجد استان زنجان به مناسبت ۱۹ مهرماه سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: به همین منظور از مدیران مسئول برتر کانون های مساجد تجلیل خواهد شد.

محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان با یادآوری سالروز سخنرانی مقام معظم رهبری در خصوص کانون های مساجد در خراسان شمالی تصریح کرد: به همین منظور برنامه هایی در سطح کانون های مساجد استان زنجان برگزار می شود.

وی با یادآوری اینکه متن سخنرانی مقام معظم رهبری در بین اعضای کانون‌های فرهنگی هنری قرائت می‌شود، افزود: با توجه به اهمیت بیانات مقام معظم رهبری ضروری است مردم به ویژه جوانان و اعضای کانون‌ها به این امر مهم آگاه شوند.

اسلامی با اشاره به اینکه بیانات مقام معظم رهبری نقشه راه برای کانون‌های فرهنگی هنری محسوب می‌شود، یادآور شد: برای بهره‌گیری بهتر از این بیانات بازگویی بیانات رهبری در دستور کار ستاد کانون های مساجد استان زنجان است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان به مصاحبه رادیویی خود در شبکه اشراق زنجان اشاره کرد و گفت: در این مصاحبه ضمن تبیین فلسفه تشکیل کانون های مساجد بیانات مقام معظم رهبری در ۱۹ مهرماه قرائت خواهد شد.

وی همچنین به غبارروبی مزار شهدا در زنجان با حضور اعضای کانون های مساجد استان زنجان خبر داد و گفت: در این راستا از مدیران مسئول برتر کانون های مساجد استان تجلیل خواهد شد.

به گفته اسلامی، اعزام دو زوج کانونی به مشهد مقدس و پیگیری راه اندازی استند کتاب های صوتی در پیاده راه های زنجان از دیگر برنامه های اجرایی به مناسبت ۱۹ مهرماه خواهد بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری نقش بسزایی در مساجد دارند، افزود: توجه به بیانات مقام معظم رهبری موجب ارتقای فعالیت‌های کانون‌ها می‌شود.

این مسئول بر ضرورت تبیین اهداف این کانون‌ها در جامعه تاکید کرد و گفت: حفظ ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی با همت کانون‌های فرهنگی هنری محقق می‌شود.

وی بر ضرورت توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خراسان شمالی تاکید کرد و گفت: برای بهبود عملکرد کانون باید بیانات رهبری مورد توجه قرار گیرند.

اسلامی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری در راستای جامعه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری از همه ظرفیت خود استفاده می‌کنند، تصریح کرد: اعضای این کانون‌ها خود را سرباز نظام مقدس اسلامی می‌دانند.

کد خبر 1727865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha