آشنایی با حقوق کودکان از منظر روایات در مساجد استان مرکزی

انقانی گفت: آشنایی با حقوق کودکان از منظر روایات در مساجد استان مرکزی از برنامه های کانون های مساجد در هفته ملی کودک است

مرتضی انقانی، ضمن تبریک به مناسبت هفته ملی کودک، به برنامه های ستاد کانون های مساجد استان مرکزی در این هفته اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: با توجه به اینکه بخش عظیمی از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی را کودکان تشکیل می دهند، به همین دلیل برنامه های مختلفی در این هفته و با همکاری نهادهای فرهنگی برگزار می شود.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اجرای برنامه سه شنبه های تکریم را از جمله برنامه های کانونهای مساجد در این هفته دانست و گفت: در این مراسم که امروز سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ برگزار می شود از در نظر داریم کودکان موفق را از مساجد معرفی و الگو کنید.

وی اضافه کرد: در این طرح مدیران کانونهای  فرهنگی هنری مساجد با هماهنگی امام محترم جماعت، یکی از موفق ترین کودکان مسجدی را بین نماز و مغرب و عشاء مورد تکریم قرار دهند. 

این مقام مسئول با بیان اینکه کودک می توانند در بخش های مختلف ورزشی، فرهنگی، درسی، آموزشی و ... معرفی شود، ادامه داد: شاخصه ها و ویژگیهای کودک موفق به عهده مدیران محترم و امام جماعت مسجد است.

انقانی همچنین به سخنرانی های کوتاه ائمه جماعات مساجد سراسر استان مرکزی در هفته ملی کودک اشاره کرد و گفت: آشنایی نمازگزاران محترم  مساجد با حقوق کودک از منظر آیات و روایات از اهداف برگزاری این سخنرانی ها در هفته کودک است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی همچنین به برگزاری مسابقه نقاشی با عنوان«قصه ات را نقاشی کن» ویژه کودکان اشاره کرد و گفت: معرفی کتاب های برتر در حوزه کتاب کودک، تکریم از کودکان موفق مسجدی در سه شنبه های تکریم، سخنرانی های کوتاه ائمه جماعات مساجد سراسر استان مرکزی در هفته ملی کودک  و اجرای همخوانی سرود خواهر برادری ویژ ه کودکان اراکی در اجتماع ۵۰۰ نفره در استانداری از جمله برنامه های ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در هفته ملی کودک است.

کد خبر 1727907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha