عملیات طوفان الاقصی اوج وحدت و انسجام دینی مسلمانان است

میرزانژاد گفت: پیروزی حماس و پیروزی عملیات طوفان الاقصی اوج وحدت و انسجام دینی مسلمانان را به نمایش گذاشت.

محمدعلی میرزانژاد - مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری روستای هریکنده بابل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: مردم فلسطین و جبهه مقاومت بار دیگر کار عظیمی انجام داده و پیروزی حماس و عملیات طوفان الاقصی اوج وحدت و انسجام دینی مسلمانان را به نمایش گذاشت.

وی افزود: جبهه انقلابی و اسلامی با غیرت و همیت از مردم فلسطین دفاع خواهد کرد و همچنان با وحدت پشتیبان مردم بی دفاع فلسطین هستیم که بیش از ۷۰ سال زیر ظلم و جور اسرائیل غاصب هستند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی روستای هریکنده بابل یادآور شد: خیزش مردم فلسطین، از برکات ایران اسلامی و جمهوری اسلامی ایران است که موجب شد تا مظلومان جهان در برابر کفر قد علم کرده و بایستند.

وی افزود: ضمن محکومیت حملات رژیم اشغالگر قدس به غزه و فلسطین، از تلاش های حماس و جبهه انقلابی برای افتخارآفرینی اخیر قدردانی می کنیم که بار دیگر اتحاد امت اسلامی را به نمایش گذاشتند.

میرزانژاد یادآورشد: همچنان که بارها اعلام شد «حمایت از فلسطین حمایت از امام(ره) است، آزادی فلسطین آزادی اسلام است» و ما مردم ایران و بچه مسجدی ها همچون همیشه از مظلومان جهان و فلسطین مظلوم‌حمایت می کنیم.

کد خبر 1728069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha