عملیات طوفان الاقصی بیانگر شجاعت دینی امت اسلام است

حجت الاسلام کاظمی مازندرانی گفت: عملیات طوفان الاقصی و کار بزرگ و حماسه‌ عظیم و ارزشمندی که جوانان غیور فلسطین و حماس و جهاد اسلامی با پشتیبانی ملت مظلوم فلسطین و غزه انجام دادند و شجاعت دینی و اسلامی خود را به نمایش گذاشتند.  

حجت الاسلام سید یحیی کاظمی مازندرانی- مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: پیروزی اخیر جریان مقاومت در منطقه فلسطین و هماهنگی و اتحادی که بین نیروهای مقاومت لبنان، فلسطین، سوریه به وجود آمد معادلات جهان را به هم زد.

وی افزود: عملیات طوفان الاقصی و کار بزرگ و حماسه‌ عظیم و ارزشمندی که جوانان غیور فلسطین و حماس و جهاد اسلامی با پشتیبانی ملت مظلوم فلسطین و غزه انجام دادند و شجاعت دینی و اسلامی خود را به نمایش گذاشتند.  

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس یادآور شد: مجاهدت مردم فلسطین در طول سال‌های متمادی بر کسی پوشیده نیست و بار دیگر دیدیم که با انجاد و همدلی می توان بر کفر پیروز شد.

حجت الاسلام کاظمی مازندرانی گفت: عملیات طوفان الاقصی نشان داد که وحدت و همدلی و ایمان و مجاهدت می‌توانند قدرت‌های طاغوتی و شیطانی را درهم بشکنند.

وی افزود: رژیم رو به زوال صهیونیستی باید بداند که در برابر اتحاد و وحدت مسلمانان جهان کاری از پیش نخواهد برد و حرکت تاریخی حماس و جبهه اسلامی و این‌جهاد بزرگ تا همیشه در اذهان باقی خواهد ماند.

کد خبر 1728070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha