برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی با حضور خادمیاران رضوی

به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان پاکدشت با حضور خادم یاران رضوی برگزار شد.

خبرگزاری شبستان، گروه دین و اندیشه، به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان پاکدشت با حضور خادم یاران رضوی برگزار شد. این مراسم با حضورعلی محمدی مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان پاکدشت، آقا جمالی مسئول کانون ایثار و شهادت ، امام جمعه شهرستان پاکدشت، فرماندار، دادستان، رییس دادگستری، فرمانده سپاه حضرت ثامن الحجج (ع) و مسئولین ادارات و همچنین خانواده محترم شهدا برگزار شد.

براساس این گزارش در ابتدای این مراسم  با پخش شدن صدای نقاره خانه خادمیاران رضوی به همراه پرچم متبرک رضوی در میان نیروهای حاضر در مراسم حضور پیدا کردند. پس از قرائت صلوات خاصه حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ، اشعاری در مدح و ثنای حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام سروده شد . در ادامه  این مراسم پرچم متبرک رضوی  جهت زیارت خانواده محترم شهدای نیروی انتظامی حاضر به  جایگاه منتقل گردید.

برگزاری نشست  و معرفی کتاب "انسان اخلاق مدار در قرآن از دیدگاه علامه طباطبایی(ره)" 

 به  همت کانون کتاب و کتاب خوانی کانون خدمت رضوی شهرستان پاکدشت نشست تبیینی و معرفی کتاب "انسان اخلاق مدار در قرآن از دیدگاه علامه طباطبایی(ره)"  در شهرستان پاکدشت برگزار شد.

 در این نشست صدیقه خانی از خادمیاران رضوی با مروری مختصر به نظریات اخلاق دینی و سکولار و برخی از ویژگی های انسان اخلاق مدار بر مبنای مفاهیم قرآنی و تفسیری به خصوص « تفسیر المیزان علامه طباطبایی» و هم چنین نظریاتی که اندیشمندان مسلمان در این زمینه با تمرکز بر آموزه‌های عقلی و الهی دارند گفت  که شالوده انسان با اخلاق و رفتار اخلاق مدارانه است.

بر اساس این گزارش،  این نشست که با معرفی و ارائه مباحثی از کتاب "انسان اخلاق مدار در قرآن از دیدگاه علامه طباطبایی(ره)" اثر «استاد الهام نصرت‌زادگان» همراه بود، با همکاری معاونت‌های پژوهش و فرهنگی حوزه علمیه فاطمیه(س) شهرستان پاکدشت برگزار گردید.

طبخ و توزیع غذا در مناطق کم برخوردار پاکدشت توسط خادمیاران رضوی                                                                 

خادمیاران رضوی کانون عمومی و محله ای خدمت رضوی شهرستان پاکدشت  در راستای اجرای سنت حسنه اطعام و اکرام  ، ۳۰۰ پرس غذا طبخ نموده و بین خانواده های کم برخوردار سطح شهرستان پاکدشت توزیع نمودند.

کد خبر 1728093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha