طوفان الاقصی پوشالی بودن قدرت رژیم صهیونیستی را نمایان کرد

حجت الاسلام زارعی با بیان اینکه طوفان الاقصی، پوشالی بودن قدرت رژیم صهیونیستی را نمایان کرد، گفت: در راستای این طوفان، پایه های رژیم صهیونیستی متزلزل تر از همه زمان‌ها شد و طوفان الاقصی، روند زوال و نابودی رژیم صهیونیستی را سرعت داد.

حجت الاسلام علیرضا زارعی-امام جمعه بشرویه- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی ضمن عرض تبریک پیروزی عزتمندانه جبهه مقاومت فلسطین بر رژیم جعلی صهیونیستی گفت: اجرای طوفان الاقصی نتیجه بیش از ۷۰ سال ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین بود طوفانی که تبدیل به یک بحران جدی برای این رژیم شد.

وی در ادامه بیان کرد: این طوفان پیام های مختلفی را برای طراحان، مجریان و بدخواهان جهان اسلام دارد، چه کسانی که به دنبال عادی سازی برای تامین امنیت خود بودند و چه کسانی که با سرمایه های گزاف به دنبال تحقق جنگ ترکیبی علیه اسلام و جبهه مقاومت داشتند.

حجت الاسلام زارعی با بیان اینکه از طوفان الاقصی می‌توان تعبیر به یک زلزله ای ویرانگر کرد، ادامه داد: در راستای این طوفان، پایه های رژیم صهیونیستی متزلزل تر از همه زمان‌ها شد و روند زوال و نابودی رژیم صهیونیستی را سرعت داد.

امام جمعه بشرویه تاکید کرد: طوفان الاقصی پوشالی بودن قدرت رژیم صهیونیستی را بر همه نمایان و روشن کرد و امروز رژیم منحوس و کودک کش اسرائیل به جهت سیلی محکمی که از مجاهدین فلسطینی خورده تنها راه انتقام را در موشک باران منازل مسکونی و اماکن عمومی می‌بیند که منجر به شهادت زنان و کودکان بی گناه فلسطین می شود. 

وی در ادامه گفت: توقع است از همه مسلمانان در کشورهای اسلامی ضمن محکومیت این جنایات به هر طریقی به مردم مظلوم فلسطین کمک و یاری برسانند.

وی در پایان عنوان کرد: با توجه به اینکه بیت المقدس قبله اول مسلمین است و مسئله اول و مهم جهان اسلام است آزاد سازی آن یک امری مهم و حیاتی برای مسلمین محسوب می شود.

کد خبر 1728099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha