سپاه و بسیج به دنبال تصدی گری نیست

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ضمن تاکید بر اینکه مردم صاحب این انقلاب و نظام هستند، گفت: سپاه و بسیج به دنبال تصدی گری نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار «غلامرضا سلیمانی» امروز (۱۹ مهر ماه) در همایش طلایه‌داران ظهور بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد حرکت‌های جهادی را به میدان آوردن نیروی جهادی، سازمان یافته مردمی و انقلابی مردمی دانست و اظهار کرد: نیروهای مردمی در سال ۵۷ انقلاب را به پیروزی رساند تا شیوه اداره جامعه با مشارکت مردم و بر اساس اسلام باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب در هفت بند بیاناتی را داشتند، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی، استقرار نظام جمهوری اسلامی، تحقق دولت اسلامی، شیوه اداره و مردم سالاری دینی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی از جمله موارد مطرح شده توسط مقام معظم رهبری در بیانیه گاوم دوم انقلاب هستند.

وی به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «به قله نزدیک شده‌ایم» اشاره کرد و افزود: این قله باعث دستیابی به آرمان‌های انقلاب و اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

سردار سلیمانی یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران از ابتدای تاسیس تاکنون شاهد توطئه‌ها و دسیسه‌های مختلفی از طرف دشمنان بود که این ها می‌توانست باعث ساقط شدن هر نظام و دولتی شود ولی رزمندگان و فرزندان ایران اسلامی به میدان آمدند و با حضور باشکوه خود پیروزی و نصرت را نصیب ملت ایران کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ضمن تاکید بر اینکه وضعیت کنونی ایران اسلامی قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست، بیان کرد: امروز کشورمان را باید با کشورهای مترقی دنیا مقایسه کرد، زیرا موفقیت‌هایی ایران اسلامی آنچنان گسترده بوده که قابل شمارش نیستند.

وی خاطرنشان کرد: باید همه دست در دست یکدیگر برای رشد و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد که شایسته بهترین خدمات از نظر علمی، آموزشی، فنی، مهندسی و زیرساختی هستند تلاش و به گونه‌ای عمل کنیم که مردم در خلق این پیشرفت و سازندگی اقتصاد مقاومتی خود نقش آفرین باشند باشند.

سردار سلیمانی ضمن تاکید بر اینکه مردم صاحب این انقلاب و نظام هستند، خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج به دنبال تصدی گری نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور از گروه‌های بسیج، فعالان عرصه‌های اقتصاد مقاومتی و عرصه پیشرفت استان کهگیلویه بویراحمد خواست که فعالانه عمل کنند و گفت: باید برنامه‌ای برای نمونه شدن استان از هر حیث تهیه و اجرایی کرد.

کد خبر 1728129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha