تیمی از وزارت بهداشت علت فوت ۶ نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد را بررسی می‌کند

روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری اعلام کرد تا ساعاتی دیگر تیم اعزامی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای بررسی موضوع فوت ۶ نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد به استان وارد می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری و به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، تا ساعاتی دیگر تیم اعزامی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای بررسی موضوع فوت ۶ نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد به استان وارد می شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: به دنبال پیگیری استاندار در خصوص بررسی هرچه سریع‌تر علت فوت ۶ نوزاد در بخش NICU  بیمارستان هاجر شهرکرد و دریافت گزارشی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، غلامعلی حیدری از وزیر بهداشت درخواست کرده تا بررسی دقیق موضوع و برخورد با مقصران احتمالی تیمی به استان اعزام کند.

سید نصرالدین صالحی دادستان مرکز چهارمحال و بختیاری نیز در یک گفت وگوی تلویزیونی اعلام کرده است: بر اساس گزارشات واصله مبنی بر فوت ۶ نوزاد در بخش (NICU) بیمارستان هاجر، پیگیری موضوع در دستور کار دادگستری استان قرار گرفت و تیم ویژه‌ای متشکل از مقامات قضایی و کارشناسان پزشکی قانونی مسئول بررسی ابعاد مختلف این ماجرا و چگونگی آن شدند.

خاطرنشان می شود: NICU یا بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان برای تامین و ارتقای سلامت نوزادان بسیار بدحال است که در بیمارستان‌ها، دایر می‌شود.

کد خبر 1728175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha