تخصیص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور تأمین سیستم سرمایشی مدارس کم‌برخوردار آبادان و خرمشهر

زارعی، از تخصیص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور تأمین سیستم سرمایشی مدارس محروم و کم‌برخوردار آبادان و خرمشهر با همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان، در راستای برقراری عدالت آموزشی خبر داد.

«علی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در آبادان با اشاره به نشست مشترک معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان و مدیر کل نوسازی مدارس استان خوزستان، اظهار کرد: در راستای برقراری عدالت آموزشی، رفع محرومیت و برخورداری برابر از امکانات آموزشی، پیرو تفاهم نامه ای که با اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان داشتیم، یکصد میلیارد ریال اعتبار جهت تأمین سیستم سرمایشی به مدارس کم برخوردار و محروم منطقه اختصاص یافت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، هدف از این نشست را برنامه ریزی به منظور نظارت و اجرای موضوعات تفاهم نامه مذکور عنوان کرد و افزود: تجهیزات سرمایشی بر اساس اعلام نیاز مدارس در شهرستان های آبادان، خرمشهر و مینوشهر توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: آموزش فرهنگ شهروندی به دانش آموزان از دغدغه های اصلی مسئولان آموزشی در مدارس منطقه است.

زارعی همچنین آموزش تقویت مهارت زندگی برای دانش آموزان را منجر به تحکیم و تقویت نظام ارزشی و مشارکت پایدار دانست و گفت: در پی این نشست و با توجه به کارشناسی های انجام شده، برنامه ریزی لازم برای ساخت اولین هنرستان ۱۲ کلاسه با روش «ساندویچ پانل» نیز در دستور کار اداره کل نوسازی استان خوزستان قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 1728300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha